Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Het Niet Verwijderen Van Het Product

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Mei 2014
    Berichten
    3

    Default Het Niet Verwijderen Van Het Product

    Als ik probeer en verwijderen vB Enterprise Vertaler 3.3.6 het geeft me de volgende foutmelding:

    Fatale fout: require_once() [function.require]: Failed opening required '/xxxx/xxxx/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /xxxx/xxxx/public_html/admincp/plugin.php(1556) : eval()'d code op regel 4

    Lijkt het ontbreken van een bestand. Dit is de gratis versie en ik heb niet de originele bestanden installeren.

    Kan iemand helpen?

    Dank.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Als je de gratis versie dan de versie 2.3.6.
    Heeft u het product verwijderen in AdminCP -> Plugins & producten -> Producten beheren? Heb je verwijderd vBET regels in .htaccess? Heeft u een caching plugin? Als dat zo is, schakelt u de cache.
    Plak er een link naar de pagina met het probleem.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Mei 2014
    Berichten
    3

    Default

    Het moet wel de betaalde versie dan. Het is zeker 3.3.6. Één van beide manier moet ik het verwijderd.

    Ja, dat is hoe ik de-installeerde het in het admincp.

    De fout die ik hierboven gepost was toen ik probeerde om het product te verwijderen. Er is geen specifieke pagina met een probleem.

    Kunt u een link van mij naar het installeren van bestanden, zodat ik kan proberen en vervang de file die dan wellicht laat ik verwijderen?

    Bedankt voor je hulp.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Stuur me een PM toegang details naar Admin CP en FTP. Ik zal nagaan wat er gaande is

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Het probleem was het ontbreken van een bestand includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php. Het probleem is opgelost.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •