Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Functie om handmatig wissen cache

Senior Member

Default Functie om handmatig wissen cache

Ik ben momenteel lopen in diskruimte. Het zou leuk zijn om een functie hebben om de cache on the fly heldere, zonder zich zorgen te maken over het opraken van de ruimte (of het instellen van de tty lager in de hoop dat het duidelijk)

In de tussentijd, is er een manier waarop ik kan handmatig wissen van de cache? (Ik gebruik de delete alle cache-gegevens optie)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Toegevoegd TODO lijst om handmatig cache clearing mogelijk te maken.

Op dit moment als je opraken van de ruimte kunt u:
    - Stel een lagere Cache TTL
    - Schakel cache voor specifieke talen

Op dit moment als je wilt handmatig wissen van het cachegeheugen kun je deels doen - set Cache TTL op 1 (gebruik geen 0 waarde) en van Admin CP handmatig activeren geplande taak 'vB Enterprise Translator (Cache TTL) ". Nadat die u kunt instellen Cache TTL naar de vorige waarde als je wilt.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gedaan. Zal worden opgenomen in vBET 3.3.5 en 4.2.3 - cache cleaner staat zal zijn om cache schoon te maken voor geselecteerde talen en voor bepaalde cache (database cache, gast cache-bestanden, of stand).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •