Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 15

Onderwerp: DBSEO ondersteuning

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Februari 2012
    Berichten
    12

    Default DBSEO ondersteuning

    Hi

    Ik gebruikte VBSEO totdat het onlangs ging offline en is niet van plan om meer ondersteund.

    Ik heb nu verdwenen te gebruiken DBSEO als het lijkt alleen goed alternatief

    IS er een manier waarop we samen kunnen werken om een manier te vinden om steun DBSEO url ' s voor VBET als ik wil gebruik maken van plugins. Ik ben blij om te helpen met het testen etc.

    In VBSEO waren er veel aanpassingen necassary voor VBET goed werken.

    Het zal hetzelfde zijn voor DBSEO ? als dat zo is kan je me laten weten wat de belangrijkste problemen zijn, zodat ik kan proberen om de wijzigingen op mijn test site, dus het zal werken.

    bedankt

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Geen integratie nodig is. Ook kunt u kijken op onze leesmij-bestand, omdat er enige informatie over de configuratie met vriendelijke Url ' s.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    276

    Default

    Ik zou graag zien dat deze integratie.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    Februari 2012
    Berichten
    12

    Default

    hi

    ik nodig om gebruik te maken van dbseo om ervoor te zorgen dat de bestaande url-structuur werd gehouden. Mijn rankings etc voor de site en zijn afhankelijk van die url ' s worden bewaard of juist 301 nieuwe url ' s. DBSEO doet dit en ik moet zorgen dat ik gebruik.

    Ik open een nieuwe thread nu, zoals ik heb net de installatie van de volledige vbet en nu geen van de vertalingen.

    Het was gedeeltelijk het werken met de gratis versie, maar ook niet pro voor een bepaalde reden.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Op dit moment zijn we niet van plan om te integreren met dbseo. Ik begreep dat u wilt bewaren uw URL-structuur. Je zou kunnen testen die vriendelijke Url ' s te houden. Misschien dbseo werkt op soortgelijke wijze.

    Zo niet dan kunt u proberen om je te integreren op uw eigen risico, maar wees ervan bewust dat als u vBET code, dan moet u het opnieuw instellen na elke vBET update.

    Ik weet niet hoe het precies dbseo werkt. Is het werken met plugins of als vBSEO voegt front controller. Als het werkt vergelijkbaar met vBSEO dan kunt u baseren op vBSEO integratie als voorbeeld. Hoe dan ook, als u wilt dat alleen werkt SEO links dit zou gemakkelijk moeten zijn. Als je wilt vertaald Url ' s, dit kan meer lastig.

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    Mei 2014
    Berichten
    2

    Default

    Zijn er nog geen plannen om dit te ondersteunen DBSEO integratie? Ik wil de mod, maar kan het niet installeren als dit niet het geval.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Op dit moment zijn we niet van plan om het te ondersteunen. vBulletin heeft zijn eigen vriendelijke Url ' s. Dit is wat gereed vBSEO en waarschijnlijk andere plugins die het geeft functionaliteit die is al opgenomen zal sterven, of zullen worden gebruikt zelden. Dus wij denken niet dat het nodig is op de markt om het te ondersteunen.

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    Mei 2014
    Berichten
    2

    Default

    Het lijkt meer dan vriendelijke Url ' s. Ik heb DBSEO geïnstalleerd op een vrij grote/drukke forum.

    Voor mensen zoals ik die op zoek zijn naar technische oplossingen om het verkeer te verhogen, met name mensen die bereid zijn om een beetje geld, we proberen het toch. We zullen ook kijken naar dingen zoals je mod. Ze zijn echter niet compatibel. Ik ben er tamelijk zeker van dat u zal verliezen klanten.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Bedankt voor uw mening. Een op dit moment zijn we niet van plan te ondersteunen DBSEO.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    276

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door siparker View Post
    ik nodig om gebruik te maken van dbseo om ervoor te zorgen dat de bestaande url-structuur werd gehouden. Mijn rankings etc voor de site en zijn afhankelijk van die url ' s worden bewaard of juist 301 nieuwe url ' s. DBSEO doet dit en ik moet zorgen dat ik gebruik.
    Deze. Sinds vbseo wordt niet langer ondersteund wij op zijn minst een manier nodig om te 301 de Url ' s vertaald naar de nieuwe na het overschakelen naar DBSEO.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •