Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Uninstall Fout

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    75

    Default Uninstall Fout

    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Sinds ik overgestapt op VB4, vbet korte tijd heb ik verwijderd.

    Echter, waren toen het verwijderen van de database niet verwijderd tabellen?
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Alle cache tabellen moeten worden verwijderd tijdens de un-install. Als de jouwe was toen niet verwijderd is het een bug daar. We zullen onderzoeken. Gelieve handmatig verwijderen van deze tabellen door sommige MySQL client.

  3. #3
    Lid
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    75

    Default

    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Oke, dank je wel

    Dus medio maart kunt u verwachten VB4 versie ?
    Original text

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We zijn zeer ver gevorderd in vBET4. Op dit moment zijn de meeste dingen werken. We hebben weinig problemen met inpakken / uitpakken van tekst, vertaling van URL voor IE (die negeert wat rest van de wereld als standaard ) En dat soort dingen.

    De eerste versie voor vBET4 ondersteunt schoon VB4. Dan zullen we in korte tijd twee nieuwe releases, die zal vaststellen eventuele bugs en voegt ondersteuning voor: 1. VB4 CMS + Blog, 2. vBSEO 3.5

    Dus in maart zullen we steunen, zelfs als ik niet kan geven u een specifieke datum

    Eerste release van vBET4 moet worden aan het begin van maart, misschien zelfs aan het eind van februari

  5. #5
    Lid
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    75

    Default

    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Oke, dank je wel


    Sinds ik gebruik VB4 CMS + vBSEO 3,5 blog en ik zal waarschijnlijk een beetje te wachten
    Original text

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We waren niet in staat om dit probleem te reproduceren. Heeft iemand het kan bevestigen nog steeds bestaat in de nieuwe versie? Ik weet dat het kan moeilijk zijn, omdat het nodig is om product te verwijderen, dus om het niet te proberen op echte forum, maar misschien de test bijvoorbeeld.

    Omdat we niet in staat zijn om het te reproduceren, als we geen bevestiging dat het nog steeds actueel is te krijgen, zal de kwestie worden gesloten.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •