TGO
Boven is een RSS-feed in het Nederlands. Zoals u kunt zien de links naar de draden in de RSS-feed ontbreken taal paramater: & language = nl
Ook voeding is kapot / fout in IE.
TGO
Boven is een RSS-feed in het Nederlands. Zoals u kunt zien de links naar de draden in de RSS-feed ontbreken taal paramater: & language = nl
Ook voeding is kapot / fout in IE.
Laatst bewerkt door krisp; 07-02-10 in 20:00.
Ja ik kan het zien - het is totaal gebroken. Wij zullen controleren op maandag. Wij zullen contact met u opnemen voor het geval als wij problemen hebben met reproduceren.
Wij zijn niet in staat om dit probleem te reproduceren op onze servers. Gelieve PM ons details de toegang tot uw forum (Admin CP + FTP).
Probleem gevonden - en ik eraan te herinneren dat we het al eens opgelost ... Het is omdat je geen stel uw beschrijving van het forum. Stel het en alles is in orde
Ik heb niet wijzigingen aangebracht in de vBET laatste tijd, omdat in het echte forums beschrijving is altijd ingesteld. In uw test een was het niet.
Dus deze keer zullen we ook niet gemaakt wijzigingen in de code, maar ik zal toevoegen aan de installatie handleiding herinnering om te controleren of niet forum beschrijving is ingesteld.