Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Ontbrekende taal parameter op links in RSS

Lid

Default Ontbrekende taal parameter op links in RSS

TGO

Boven is een RSS-feed in het Nederlands. Zoals u kunt zien de links naar de draden in de RSS-feed ontbreken taal paramater: & language = nl

Ook voeding is kapot / fout in IE.
    Laatst bewerkt door krisp; 07-02-10 in 20:00.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja ik kan het zien - het is totaal gebroken. Wij zullen controleren op maandag. Wij zullen contact met u opnemen voor het geval als wij problemen hebben met reproduceren.

Wij zijn niet in staat om dit probleem te reproduceren op onze servers. Gelieve PM ons details de toegang tot uw forum (Admin CP + FTP).

Probleem gevonden - en ik eraan te herinneren dat we het al eens opgelost ... Het is omdat je geen stel uw beschrijving van het forum. Stel het en alles is in orde

Ik heb niet wijzigingen aangebracht in de vBET laatste tijd, omdat in het echte forums beschrijving is altijd ingesteld. In uw test een was het niet.

Dus deze keer zullen we ook niet gemaakt wijzigingen in de code, maar ik zal toevoegen aan de installatie handleiding herinnering om te controleren of niet forum beschrijving is ingesteld.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •