Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Over de cache tabellen in de database

Question Over de cache tabellen in de database

Gewoon een vraag als dat, hoe zit het als ik niet in de cache te gebruiken op alle in vBET? Is het op te slaan in alle tabellen in verband met cache verwijderen? Ik zag veel nieuwe tafels (156 tafels in vergelijking met drie tafels in 3.2.2 versie!) Werden toegevoegd in mijn database ten opzichte van de cache-functionaliteit ...

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Het heeft geen zin om het te verwijderen. U kunt geen cache nu, maar misschien zal in de toekomst. Lege, niet gebruikt tabellen hebben absoluut geen invloed op de systeemprestaties.

Ik ben niet van plan om het te gebruiken, zelfs niet in de toekomst. Maar mijn vraag was eigenlijk niet te vragen of het had een impact op de prestaties van het systeem of vBET prestaties of niet, die ik niet in discussie over ... Ik wilde gewoon een simpel antwoord als ik kon verwijder de tafels of niet. Ik wil gewoon weten of dit stopt vBET werken als ik geen gebruik van cache helemaal.

Dit is om persoonlijke redenen en mijn verstand, dat is het. Ik heb mijn redenen voor het niet met een dergelijke grote hoeveelheid van de tabellen in mijn database, kun je dit begrijpen?

Ja, is het veilig? Gewoon een duidelijk antwoord aub?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We hebben niet proberen, maar als ik weet dat de code het moet veilig zijn. Voordat cache wordt gebruikt, is het altijd gecontroleerd doet is het op. Dus als je het dan uitgeschakeld vBET moet niet ooit naar code met cache queries. Er is "zou moeten", want zoals ik schreef we niet proberen.

Dank. Ik zal je laten weten als ik ooit proberen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •