Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Ondersteuning voor subdomeinen

Senior Member

Default Ondersteuning voor subdomeinen

Ga bijvoorbeeld uit site.com / es / thread-url.html tot es.site.com / thread-url.html

Dit kan helpen in elke vreemde nadelige gevolgen voor de top domain SEO.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

We moeten zorgvuldig te controleren mogelijkheid van steun aan subdomeinen.
    Op dit moment zie ik mogelijke problemen in de URL-tracking functionaliteit, die gewoon negeert alle absolute URL's die niet beginnen met het forum URL in vBulletin configuratie beschreven.
    VBSEO en vriendelijke URL's kunnen ook sommige kwesties maken.
    Eindelijk zoals ik weet subdomeinen zal vereisen configuraties van server side.

Dus op dit moment hebben we er rekening mee te onderzoeken, voordat we klaar om te beslissen is het waard om voor te gaan zal zijn of niet.

Senior Member

Bedankt voor de behandeling van dit Michal, ik waardeer het. Ik besef dat er zou zijn wat problemen op te lossen.

Lid

Ik ben nog steeds wachten op deze functie dit zou de dingen perfect, omdat google webmaster tools overwegen een subdomein, zodat ik een ander kruipen snelheid voor elke taal

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •