Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Om het even wat nieuwe threads niet vertalen maar houd links aan iets dat wordt vertaald

Senior Member

Default Elke nieuwe threads niet vertalen maar houd links aan iets dat wordt vertaald

Laten we zeggen ik heb x aantal threads vertaald, maar ik wil niet om het even wat helemaal niet meer te vertalen. Er is geen manier om vertalingen uitschakelen zonder het verwijderen van alle links naar deze pagina's.

Ik wil in dit geval behouden de vlag links waar vertalingen bestaan, maar de vlag koppelingen uitschakelen dus niets nieuws is vertaald.

Dit is een zaak waar een interne switch te zeggen 'als deze draad is volledig vertaald in deze taal, weergegeven vlag link'

Als iedereen in een andere taal post, die nog moet worden vertaald in de standaardtaal.

Ik realiseer me dit is in tegenstelling tot de andere functie verzoek die ik heb gemaakt, maar ik denk dat de beste optie zou zijn om te kunnen een reeks datum wanneer draden worden vertaald.
    Laatst bewerkt door tavenger5; 19-02-13 in 14:38.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Datumbereik is mogelijk te doen. We kunnen niet te herkennen doet draad is reeds vertaald of niet - zelfs als we zouden sommige vlag instellen en werken met elke verandering, dit niet mogelijk zou zijn, omdat één thread kan worden in verschillende pagina's, en configuratie is over hoeveel berichten op één pagina kan worden veranderd elk moment. Binnenkort - kunnen niet we zeggen welke pagina is vertaald in 100% totdat we proberen zullen om het te vertalen.

We kunnen nog steeds filters gebruiken en vertalen alleen threads in bepaalde tijdsperiode. Zo ook oude zal niet worden vertaald. Nieuwste ook. Slechts degenen die in die periode zijn gedefinieerd. Als sommige draden uit deze periode zijn niet volledig vertaald zullen ze. Maar in dat geval moeten wij draad aanmaaktijd niet op de laatste reactietijd. Dus reacties op dergelijke draden zal worden vertaald wanneer wordt weergegeven.
    BBCodes worden in aparte manier geëvalueerd zodat nog steeds schrijven in een andere taal zal toestaan te vertalen naar standaardtaal. We zullen moeten controleren op problemen maar het uitvoerbaar lijkt.

Wat denk je over een dergelijke oplossing?

Senior Member

dat ook zou werken!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

OK - dus we zullen deze manier voeren en in de volgende release opnemen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •