Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Waar moet u uw vlaggen voor gasten?

Lid

Default Waar moet u uw vlaggen voor gasten?

Waar komen de meeste mensen hier plaatsen hun vlaggen voor de gasten? Heeft de positie echt belangrijk zijn?

We hebben momenteel hebben ons in de voettekst hier:

Teen Forums>> Teen Help | Teen Advice & Support Forums | Teen Chat <<

maar dachten van het te verplaatsen naar de kop of onder onze gasten welkom bericht.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Naar mijn mening staat toe doen. Het is hetzelfde als met reclame - als het ergens is verborgen op de bodem, zullen de meeste mensen nooit zien ...

Robots Natuurlijk ziet het allemaal. Ik weet niet geen robots maakt elke prioriteiten al naar de koppeling positie.

Lid

Dat is wat ik heb gedacht, wil ik de vlaggen hoog voor gasten plaats, zodat ze weten dat het forum zal vertalen, maar ik dont wil de zoekmachines prioriteit aan de vlaggen als onze belangrijkste inhoud of iets dergelijks

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Michael View Post
    Dat is wat ik heb gedacht, wil ik de vlaggen hoog voor gasten plaats, zodat ze weten dat het forum zal vertalen, maar ik dont wil de zoekmachines prioriteit aan de vlaggen als onze belangrijkste inhoud of iets dergelijks
    U kunt dat doen door alle vertaald URL's in uw sitemap met een lagere prioriteit

Lid

Hoe kan ik vertaald URL's toevoegen aan de vBSEO sitemap en hebben ze op een lage prioriteit?

We hebben nog niet onderzocht dit. En het lijkt erop dat in de nabije toekomst hebben we andere prioriteiten hebben.
    U kunt vragen vBSEO personeel - sitemap generator het is hun product en de werkelijke integratie oplossing wordt gegeven door hen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •