Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 15

Onderwerp: Alleen vertalen nieuwe threads

Senior Member

Default Alleen vertalen nieuwe threads

Ik zou willen voorstellen een functie om toe te voegen alleen Vertaallinks threads nieuwer is dan een opgegeven periode. Als discussies die ouder dan de opgegeven periode zijn, maar in een bepaalde taal zijn vertaald, de vertaling link geven.

Zoals het is, bezoek Google en andere bots elke pagina van de site, onnodig vertalen alles teruggaand 10 jaar (in mijn geval). Dit blijkt te zijn zeer kostbaar.

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Excelente sugestão ***
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Op dit moment kan je zoiets als dit. Niet door datum maar door plaats. U alle zeer oude discussies hebben in sommige speciale plaats kunt u de plaats aan genegeerd - in vBET configuratie toevoegen en vervolgens niet zullen worden vertaald.

Er mag geen probleem met het toevoegen van leeftijd filteren en do not translate zeer oude draden. We zullen niet controleren zijn die reeds vertaald of niet - dit zou te duur voor prestaties (kan denken we na over het toevoegen van het later als een andere optie).

Verzoek geaccepteerd

Senior Member

Ik veronderstel dat er zijn forums die ik heb die oude archief enige draden bevatten. Het enige probleem is dat ik wil niet volledig vertalingen uitschakelen als ze al vertalingen (dan ik zou gewoon het verspillen van geld). Dit zou een probleem als ik was bezig met een nieuwe installatie van vBET.

Bedankt voor uw medewerking.

Wij zullen denken over dit. Nog steeds - kunt u overwegen dat voor uw gebruikers lijkt het me beter als het wordt volledig uitgeschakeld of volledig vertaald, anders het verwarrend zijn zal - waarom dat zijn en die niet...

Senior Member

In mijn geval die de meeste gebruikers zijn niet terug te gaan voorbij 5 jaar en lezing threads - zijn alleen zoekmachines

Nog steeds zal deze zoekmachines u brengen nieuwe verkeer van echte gebruikers zoekacties. Hoe dan ook - zoals ik al schreef wij zullen werken aan het

Banned

Do not translate draad na een bepaalde tijd na de datum van de oprichting een draad of de datum van het laatste bericht in de thread?

Senior Member

Datum van laatste bericht zal waarschijnlijk beter werken. Als een post nog steeds actueel is en een antwoord wordt gegeven op, dan moet waarschijnlijk worden vertaald.

Banned

Dank u voor uw suggestie. We zullen werken aan deze functie.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •