Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Beveiliging Probleem met admincp koppelingen

Senior Member

Default Beveiliging Probleem met admincp koppelingen

Ik heb. Htaccess beveiliging op mijn admincp map. Echter, wanneer geopend met een lang parameter in de URL (dat wil zeggen site.com / pl / admincp /) dan is dat toegang wordt overgeslagen! Dit ziet eruit als een vrij ernstige beveiligingsprobleem als het inderdaad een bug.

Ook als mijn forum is vertaald, dan is mijn admincp koppelingen op te nemen de taal paremeter om wat voor reden, ze hadden niet eerder.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dus ook toevoegen bescherming van de vertaalde admincp URL's, of beter nog - redirect in htaccess vertaald acmincp URL's naar normale.. Dit zal van kracht gaan admincp in normale manier en uw veiligheid zal werken. Dit wordt specifieke oplossing gebruikt voor uw forum - gelieve te nemen dat het feitelijke instellingen Als je hulp nodig hebt voor deze - gelieve show me je werkelijke htaccess-bestand..

Als u niet wilt dat de URL tracking werken voor hebben admincp gewoon gebruik maken van 'Negeer URL's' optie. Persoonlijk denk ik dat het helemaal niet nodig is - wanneer je naar admincp je niet doen van de vertaalde pagina, en zelfs als, dan kunt u handmatig wijzigen van de URL. Anyway 'Negeer URL's' zal elke link die je wilt uit de vertaling tracking te houden.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •