Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Forum Links probleem opnieuw

Senior Member

Default Forum Links probleem opnieuw

Sinds de upgrade naar 3.3.0, is deze bug nog eens gebeurt: http://www.vbenterprisetranslator.co...failure-2.html

De oplossing die we hebben bedacht eerder werkt niet meer

Senior Member

Het gebeurt ook met links naar onze gebruikers fotogalerij, dus ik heb tijdelijk kon de 'Vervang' Forum Links 'met directe links naar doelgroep URL's? 'Optie in vBSEO tijdelijk (dit breekt mijn hit counter).
    Laatst bewerkt door moman; 22-01-10 in 04:43.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Je handmatige veranderingen gemaakt in de file en tijdens het updaten je overschrijven gaat het terug naar de standaardinstelling. Daarom is het gestopt met werken.

Sorry, maar zolang het niet officieel ondersteund moet u handmatig te houden. Dus gewoon kunt u de gemaakte wijzigingen opnieuw en ti zal weer aan het werk.

Ik ga naar nauwere band die u over de wijzen te zien en ik zal de mogelijkheid van ondersteuning van deze in de volgende versie controleren Ik zal het antwoord daar.

EDIT:
    Ik zag het - probeer het gebruik optie 'URL's Negeer' in vBET de belangrijkste opties - het moet het probleem op te lossen en houd uw gekozen URL's niet gevolgd door de vertaling.
    Laatst bewerkt door vBET; 22-01-10 in 19:18.

Senior Member

Bedankt, ik zal gebruik maken van de optie. Ik redid de handleiding te wijzigen en het was niet effectief, dus ik zal houden aan de urls te negeren optie.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •