Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Wat is met behulp van apertiumtest.php, ziet eruit als en niet werken

Default Wat is met behulp van apertiumtest.php, ziet eruit als en niet werken

Hallo jongens, gewoon testen met behulp van apertiumtest.php voor het testen, en kreeg dit bericht, wat is deze gemiddelde, is dat het zegt werken of niet?

Begin vertaaltoets voor Apertium
    Testresultaten: {"responseData": {"translatedText": "Hallo adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 2646.09082031

dank u voor

Banned

Dit bericht zegt dat alles OK is en Apertium vertaling werkt.

-Ik probeerde enkele een andere taalpagina openen, maar nog niet vertaald
    Hoeveel apertium max beperken eigenlijk, permonth of perday, iedereen weet?

-Ik heb geprobeerd het verwijderen van de api-sleutel uit admincp > vBET vertaling Providers > Apertium vertaling API-sleutel
    vervolgens beproefd opening apertiumtest.php bestand weer, zijn nog steeds hetzelfde bericht weergegeven:

Testresultaten: {"responseData": {"translatedText": "Hallo adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 1141.77612305
    dus het lijkt erop dat dit bericht betekenen zijn het werken niet

kunt u delen wat is de boodschap van de apertiumtest.php voor vbenterprisetranslator.com, en is het apertium werken hier?

Update, ik nog steeds leeg de api-sleutel van admincp > vBET vertaling Providers > Apertium vertaling API-sleutel

en beproefd opening apertiumtest.php bestand nu opnieuw (enkele uren na mijn laatste post hierboven), het bericht nu veranderen aan dit

Testresultaten: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": "geen ondersteunde pair", "responseStatus": 451}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 744.413085938

Banned

Apertium momenteel niet werken. Er is geen officiële verklaring van hen. Wij volgen de situatie.

Banned

Apertium nu het werkt.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door basketmen View Post
    -Ik probeerde enkele een andere taalpagina openen, maar nog niet vertaald
    Hoeveel apertium max beperken eigenlijk, permonth of perday, iedereen weet?
    Apertium biedt geen ondersteuning voor alle taalparen. Bovendien, Apertium is een vertaler om te helpen Microsoft en Google, het niet alleen om effectief vertalen pagina's kan worden gebruikt. Apertum toegang is vaak afhankelijk van het verkeer op de server.

-Ik heb geprobeerd het verwijderen van de api-sleutel uit admincp > vBET vertaling Providers > Apertium vertaling API-sleutel
    vervolgens beproefd opening apertiumtest.php bestand weer, zijn nog steeds hetzelfde bericht weergegeven:
    Apertium toegang hoeft niet een sleutel. Geregistreerde gebruikers hebben echter een hogere limiet query's.

kunt u delen wat is de boodschap van de apertiumtest.php voor vbenterprisetranslator.com, en is het apertium werken hier?
    Ik kreeg het zelfde bericht als uw eerste en Apertium werkt.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •