Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Instellingen dus betaald vertalingen worden niet verwijderd

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    276

    Default Instellingen dus betaald vertalingen worden niet verwijderd

    Ik ben niet 100% zeker mijn dure betaalde Google vertalingen worden niet verwijderd uit de database cache. Ik natuurlijk niet wil zinnen die vertaald zijn om ooit te worden verwijderd op dit punt, omdat ze vrij duur zijn.

    Echter, het lijkt erop dat de vertalingen nooit 'af' ondanks de slechts met 6 talen ingeschakeld. Elke dag Google vertaalt 500.000 karakters (het quotum dat ik) om niet meer uitgeven dan $ 10 (USD) per dag.

    Is er een instelling die ik ergens mis die wordt veroorzaakt door vertalingen worden vertaald meerdere keren? Kan eventuele verbeteringen worden aangebracht in het systeem met betrekking tot het aantal vertalingen die nodig zijn om goed te vertalen verminderen? Als bijvoorbeeld een zin wordt vertaald in een post en dezelfde zin bestaat in een post, dat dezelfde zin wordt verzonden naar tweemaal Google?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Het is aan uw configuratie doet de cache is uitgeschakeld of niet. U kunt gewoon uitschakelen clearing cache functionaliteit door in te stellen op 0. Of in zelfde plaats Cache wissen strategie naar Handicap. Ook zorg ervoor dat uw database is ingeschakeld)Gebruik van de cache van de database). Houd er rekening mee dat de cache van de database standaard ingeschakeld is en clearing uitgeschakeld is.

    Als uw cache zou worden gereinigd u zou kunnen ook Zie logboeken over het in Admin CP - > geplande taken - > geplande taak Log.

    Let op dat alle inhoud die is niet vertaald nog te vullen van de cache. U kunt besteden minder voor een dag, het is geen probleem, gewoon cache langzamer zal opvullen.

    Ik stel ook voor Apertium vertalingen - die vrij worden geconfigureerd. Niet alle talenparen worden ondersteund, maar voor degenen die Apertium zal worden gekozen voor Google om de vertaling te doen. Apertium-server is niet altijd bereikbaar, maar vBET aankan die - we gewoon altijd eerste goedkoopste optie te proberen en als er geen upgradepack beschikbaar dan overschakelen naar volgende.

    En dat is waarom ik stel ook voor configureren van Microsoft vertaling - er zijn ook gratis vertalingen met 2 miljoen tekens per maand limiet. Het is niet veel maar het zal ook uw kosten langzamer - andere wijze u zal maken Google betaald voor deze 2 miljoen tekens En hier ook Microsoft zal worden gekozen eerste indien beschikbaar. Zo Apertium, dan Microsoft, dan Google - dit is de standaardvolgorde voor vertalingen als alle providers zijn geconfigureerd. U kunt deze volgorde wijzigen als u in configuratiebestanden wilt, maar het wordt niet aanbevolen.

    Als u nog vragen vraag het ons.
    Laatst bewerkt door vBET; 15-09-12 in 09:56.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    276

    Default

    Bedankt - ik net gedownload de nieuwste versie en kreeg de nieuwe Microsoft dingen werken. Helaas kan ik gebruik 2 miljoen tekens in ongeveer (edit) 30 min. Ieks!
    Laatst bewerkt door tavenger5; 03-10-12 in 22:04.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    276

    Default

    Ook, ik heb al vertalen ongeveer 500 k tekens per dag via Google voor bijna een jaar nu. Helaas heeft een HELEBOEL geld gekost.

  5. #5

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Ook, ik heb al vertalen ongeveer 500 k tekens per dag via Google voor bijna een jaar nu. Helaas heeft een HELEBOEL geld gekost.
    Wow, ben je serieus?
    365 dagen x $10 (500 k tekens perday) = $3,650

    u moet zeer grote forum dat meer dan $3,650 per jaar, en heel veel post verdiende vertaald
    http://www.vbenterprisetranslator.co...Ted-again.html , altijd back-up maken en doen met eigen risico, cheers

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    Augustus 2012
    Berichten
    481

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Ook, ik heb al vertalen ongeveer 500 k tekens per dag via Google voor bijna een jaar nu. Helaas heeft een HELEBOEL geld gekost.
    Kosten zijn afhankelijk van Google en Microsoft, maar u kunt de hoeveelheid tekst die wordt verzonden voor vertaling te verminderen.
    Om hun kosten betaald Zie vertalingen hier.
    Nummer niet vertalen. U vindt deze optie in AdminCP -> vBET -> Vertaling Opties.
    Controleer ook of dat u hebt een goede set cache schoon.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 04-10-12 in 23:58.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •