Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Verbannen uit Google?

Senior Member

Default Verbannen uit Google?

Ik heb problemen met apache processen vast te zitten in het werk staat na de upgrade gisteravond. Op het moment dat ik niet kan krijgen iets te vertalen. Ik heb zelfs geprobeerd terug te keren naar 3.2.2. Processen gewoon zitten tot ik een 504 gateway time-out fout.

Is het mogelijk Google heeft verboden door IP? Als dat zo is hoe kan ik het vertellen?

Alles werkte prima totdat mijn cache is gewist met de update

Senior Member

Vond het antwoord: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html#post9

Het probleem is dat mijn server is slechts een reactie van "504 gateway time-out" te geven. Anders dan dat ik heel veel apache processen in de W (werk) staat dat de taal van URL's zijn te zien. Geen gegevens worden ingevoerd in de cache.

Senior Member

Alright - Ik denk dat ik dacht dat het uit. Ergens ik helemaal over het hoofd gezien. Mijn firewall!
    Ik had het moeten weten dat 1000 's van de verzoeken een min zou hebben een aandoening veroorzaakt in mijn firewall. Als gevolg daarvan, mijn server geblokkeerd Google terug te keren resultaten! DOH!

Ik denken alles werkt prima nu.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geweldig om te horen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •