Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 18 van 18

Onderwerp: Fout 310 (net :: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS)

Banned

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Matt Olieman
    Ik heb nog in staat vBET want ik heb deze kwesties en ik wil niet om het verkeer te verliezen omdat de vBSEO sitemap generator draagt bij aan de sitemap de vertaalde urls.
    Je zet vBET en uit te schakelen (niet weergegeven) vlaggen. Gebruikers zullen niet in staat zijn om de pagina's te vertalen en niet kan zien het probleem. vBSEO is niet goed geconfigureerd vBSEO sitemap generator niet worden toegevoegd verkeerde url.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    Je zet vBET en uit te schakelen (niet weergegeven) vlaggen. Gebruikers zullen niet in staat zijn om de pagina's te vertalen en niet kan zien het probleem. vBSEO is niet goed geconfigureerd vBSEO sitemap generator niet worden toegevoegd verkeerde url.
    Ik kan niet activeren vBET en wacht 4 dagen voor uw steun ...

Activeer het wanneer u zal zitten kundig voor gewerkt.

Banned

Je hoeft niet PM stuur me toegangsgegevens naar FTP (host / server naam, gebruikersnaam, wachtwoord) en vBSEO CP (wachtwoord).

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Marcin Kalak View Post
    Je hoeft niet PM stuur me toegangsgegevens naar FTP (host / server naam, gebruikersnaam, wachtwoord) en vBSEO CP (wachtwoord).
    Toegang tot gegevens is de pm titel ...

Ik heb opnieuw verzenden je de e-mail

Banned

Als ik een situatie die moet worden uitgevoerd en geïntegreerd systeem te controleren. Het kan niet werken omdat u slechte integratie gemaakt. Opstarten van het systeem, doen de integratie en schrijven als het werkt. Als u wilt dat wij zullen wij deze integratie een dienst wordt betaald $ 30 ()upgrades aanschaffen). Ik herinner u eraan dat alle verklaringen zijn in detail beschreven in vBET/do-not-upload/readme.html en u kunt dit zelf doen gratis. Als het probleem zich voordeed zal helpen u vinden.

Banned

Geen reactie - als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf hier.

Banned

Ik heb ERR_TOO_MANY_REDIRECTS probleem op mijn PC.

Banned

Op welke pagina u deze problemen? Maak een nieuwe topic met een gedetailleerde beschrijving van dit probleem.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •