Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Ik ben verloren lol

Junior Member

Default Ik ben verloren lol

Ik purtchased vbet leeftijden geleden maar gestopt met behulp van het om welke reden ik kan me niet herinneren. Heb ik besloten om mijn licentie vernieuwen en installeer het opnieuw alleen te vinden dat alles is veranderd en ik ben niet zeker dat ik het correct hebt geïnstalleerd. Ik heb alle standaardinstellingen voor microsoft vertaling als ik vinden nu er kosten voor sommigen zijn, en ik krijg geen traanslations ongeacht welke vlag mij tikken. Is er iets anders die ik nodig om te doen? Mij zijn geweest grondig maar vinden het moeilijk om de informatie te vinden ik ben na

Mijn forum is Digiscrap Forum

Thanx vooraf
    Lissa

* bewerken, ik heb de vertalingen te werken na het vinden van een post die geholpen, het niet het vertalen van berichten als ik een test post al zo meer zoeken voor me tenzij iemand is handig om te helpen

n/m ik heb deze en een andere $30 bokken in de afvoer gedesinstalleerd. De instructies zijn arme op zijn best en de laatste strohalm was het vinden van dat vele extra gebruikersgroepen had toegevoegd die zou hebben gemaakt veel meer werk voor mij met de photopost Installatiemachtigingen. Op het einde heb ik besloten het was niet de moeite waard sorry
    Laatst bewerkt door Lissa; 01-07-12 in 09:02.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ook Houd er rekening mee dat deze gebruikersgroepen worden automatisch beheerd door vBET en alleen als extra gebruikersgroepen, dus het kan niet wijzigen de machtigingen die zijn vormen de gebruikersgroepen van andere gebruikers.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •