Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Gratis met beperkte functionaliteit of Trial versie?

Junior Member

Default Gratis versie

Voordat ik kopen, moet ik ervoor zorgen dat dit zal werken achter mijn bedrijven Firewall. Wij blokkeren vele vertaaltools omdat gebruikers deze hulpprogramma's gebruiken kunnen om naar websites die normaal worden geblokkeerd.

Is er een versie die een functionaliteit beperkte heeft, of had een proefperiode die ik in mijn QA-omgeving kunt testen? Als het werkt, zal ik het aan mijn productieomgeving duwen.

Een andere vraag, heb ik een licentie nodig voor mijn QA-omgeving als ik het in productie zo goed?

Bedankt

Drew

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gratis versie hadden we toen vertaling in Google en Microsoft, gratis was. Nadat ze het betaald maakte we gestopt sinds optimalisering van betaalde diensten behoeften die we in de betaalde versie hebben gratis versie ondersteunt.

vBET licentie is per installatie. Als u nodig hebt om het te installeren op verschillende forums moet u verschillende licenties. Één per elk forum die u uitvoert. Als u testomgeving die niet toegankelijk is voor buitenstaanders kunt vervolgens na ons te informeren u installeren vBET op uw testomgeving. Natuurlijk moet u eerst licentie hebben.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •