Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 19

Onderwerp: Worstelen voor re-installeren VBET

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Gepensioneerde;)

Hi,
    Kunt u alstublieft vertellen, gewoon om zeker te zijn, als de proxy-probleem is opgelost.

Over uw vorige post - vertel wat precies werkt niet nu, en met wat kan ik u helpen.
    Ook, vergeet niet om te openen nieuwe draad voor elk nieuw onderwerp

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door m_jankowski View Post
    Hi,
    Kunt u alstublieft vertellen, gewoon om zeker te zijn, als de proxy-probleem is opgelost.

Over uw vorige post - vertel wat precies werkt niet nu, en met wat kan ik u helpen.
    Ook, vergeet niet om te openen nieuwe draad voor elk nieuw onderwerp
    Ik * denk * ik heb mijn proxy probleem opgelost. Hebt u andere klanten die via een proxy? Wat deed ze u het probleem omzeilen? Voor zover ik vertellen kan, heeft VBET geen optie om een proxy instellen.

Mijn "oplossing" kan worden veroorzaakt andere problemen, dus ik moet weten :-).

Ik heb ingevoegd:

curl_setopt ($verbinding, CURLOPT_PROXY, ' http://foo.com:nnnn/'); (de foo.com is mijn proxy, en de nnnn is het nummer van de poort)

voor elke regel CURLOPT_URL. Niet erg elegant.

---

Op dit punt vertaling van de bovenste vlaggen trage werkt, maar zeer reactie.

Ik niet zie geen vlaggen op de berichten zelf.
    Laatst bewerkt door hmspain; 21-06-12 in 17:44.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •