Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Mij reinstalled vBet

Default Mij reinstalled vBet

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,
    Ik gewoon opnieuw geïnstalleerd vBet en hebben een vraag... ik zie niet alle items in/nl/en/fr/in vbet gast cache... in de er zijn meer dan 1 gb. Wanneer doet vBet cache?

WoW Forum | WoW FairPlay bot Forum
    Original text

Gepensioneerde;)

VBET gast cache wordt gebruikt als gast websites op orde bezocht no extra vertaling maken. Waarschijnlijk geen unregister gebruiker bezocht uw site vertaald in/en/fr...
    U kunt easly beurt cache uitschakelen

Text automatically translated from: English to: Dutch
    Translated text
    Ah, oke het niet krijgen gemaakt wanneer is bezoek als een geregistreerde gebruiker? ...
    Original text

Edit: Het werkt nog steeds niet. Ik chmoed de dir met 777 (alle dirs na vbet_guestcache). Maar geen .html bestanden gemaakt in /en/ of /fr/

Ik ingeschakeld in gast cache "Gebruik volledige bestand Cache voor gasten" - > Ja "Gasten Cache Time To Live" - > 21600

Gasten Cache details & gasten Cache details - volgende deel
    Duits, Engels en Frans

Een optie ik forgott?
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 11-04-12 in 21:35.

Gepensioneerde;)

Je niet missen allesbehalve, did u uitproberen andere browser - te gebruiken als u waarop u waren eerder aangemeld vb browser gebruikt, is het mogelijk dat cookies worden opgeslagen.
    Ik kan het controleren op plaats als u PM ftp en admincp access details

Ik denk niet dat geen crawler sinds meer dan 5 dagen trys te kruipen de nieuwe URL's.

EDIT:
    Bedankt, nu werkt, na: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12138
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 14-04-12 in 11:38.

Gepensioneerde;)

Als het werkt prima, zal ik deze draad markeren als opgelost als u nog vragen neem dan viel vrij om vragen heeft

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •