Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: gratis branding?

Default gratis branding?

Text automatically translated from: English to: Dutch
    Translated text
    Hallo, kocht ik maar vbet isnt gratis, branding.

Gelieve te verzenden me nieuwe instructies hoe te verwijderen, de oude degenen doenst werken...
    Original text

Gepensioneerde;)

Hi
    Kon u Beschrijf uw probleem iets meer specyfic, ik kan niet volledig begrijpen u

???? Waarom je niet begrijpen? Zoals ik al zei kocht ik een branding presentexemplaar van vBet, maar het isnt! Het toont "Dankzij vBET 3.5.4 kunt u genieten van automatische vertalingen" - > WoW Forum | WoW FairPlay Bot Forum Ik wil om het te verwijderen!
    Laatst bewerkt door vBET; 14-04-12 in 10:56. Reden: bbcode correctie

Gepensioneerde;)

U hebt gezegd
    Gelieve te verzenden me nieuwe instructies hoe te verwijderen, de oude degenen doenst werken...
    VBET heeft momenteel verschillende versies voor brandingfree, zodat zou u mij alstublieft vertellen als u zeker bent hebt u juiste is gedownload?

Ik begrijp u niet.

Neem een kijkje op mijn rekening.

Ik kocht vbet met BRANDING gratis.

Ik gedownload en geïnstalleerd "vBET354BF.zip", maar onze forum is niet gratis, branding hoe verwijder ik de copyrightinformatie?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. Wees beleefd - er is echt geen reden om te schreeuwen. Ik weet dat Radek u in eerst niet begrepen, maar wanneer u uw eerste post u vinden kunt dat het niet al te duidelijk lezen wat u verwijderen wilt-vBET, branding?... Ik het begrepen, maar nog steeds was het niet duidelijk en Radek gewoon gevraagd u wat precies bedoel je.

Na dat hij u geïnformeerd in beleefde manier, dat er andere pakket is voor branding gratis en u kunt gewoon downloaden en opnieuw installeren. Hij had geen informatie voordat van u dat u al deed.

Dus gelieve - zonder schreeuwen Ja - wij zien dat u gratis branding Ons personeel heeft dit informatie gekoppeld aan elk van uw post. Ik ben gewoon gaan om te controleren op onze FTP doet de BF pakket is OK, of er is een bug in het. Ik zal u oplossing in enkele minuten na het controleren van het

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi
    Inderdaad was er een insect in BF release - alstublieft opnieuw downloaden en uploaden van nieuwe bestanden naar uw server.

Sorry voor uw moeite. Bevestig doet het probleem is opgelost.

Krijg me niet verkeerd, ik was niet schreeuwen, ik wil gewoon om duidelijk te maken wat ik wil... het werkt nu, slechts 5 dagen nodig:-/

Merci hier of daar!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •