Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Lege berichten

Junior Member

Default Lege berichten

Ik vind als ik heb geen vertaling aanbieders beschikbaar dat ik gewoon niet krijgen een leeg bericht met behulp van het lid. Dit is wanneer ik de "oorspronkelijke tekst weergeven voor gebruiker" ingesteld op niet weergeven
    Laatst bewerkt door DirtRider; 09-04-12 in 09:44.

Gepensioneerde;)

Op zal ik check it. Ook vertel me als "Originele tekst weergeven voor gebruiker" ingesteld op zal op het lege berichten weergegeven?
    Ook Houd er rekening mee dat het kan worden coused maar verkeerde provider geheim/id/api-sleutel

Junior Member

Nou als ik de oorspronkelijke tekst weergeven voor gebruiker hebben op instelt op Ja het zal tonen de oorspronkelijke tekst. Het ding is dan zul je een bericht in een thread die is niet in het Engels en het wordt genegeerd. De API sleutels lijken te werken wanneer de providers vertaling beschikbaar zijn.

Junior Member

OK niet zorgen over te maken niet meer met de aanhoudende problemen heb ik met deze wijziging die ik nu heb geschrapt het, wat een wast geld dit één bleek te zijn
    Laatst bewerkt door DirtRider; 11-04-12 in 08:12.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Als je antwoord in deze zeer draad - onze medewerkers is het controleren van de kwestie.

Gepensioneerde;)

Ik kan niet deze kwestie reproduceren op mijn test forum. U kon please show me url met voorbeeld van waar er is "leeg" post, en als u hebt mij toegang is nog steeds workig zou ik check it op plaats

Junior Member

Sorry dat ik kan niet zoals ik hebben deze mod verwijderd van mijn site nu als het gaf ons te veel problemen.

1. Lege post wanneer vertaling provider was niet beschikbaar (instelling niet Toon originele tekst)
    2. Post in andere talen naast standaard wanneer vertaling provider niet beschikbaar was (instellingen Toon originele tekst) dit veroorzaakt verwarring als de Engelse leden post niet kon begrijpen en zou hen negeren.
    3. Forum vertragen recht naar beneden wanneer vertaling provider niet beschikbaar was, forumleden klaagden dat het niet bij deze lage snelheden acceptabel was.

Gepensioneerde;)

Zoals ik al zei dat ik deze kwestie kan niet reproduceren, dus als u niet heeft vBET geïnstalleerd en daarom kan niet u me deze fout in "actie laat" is het onmogelijk voor mij om te controleren wat er mis ging.
    Staat u mij toe om het te controleren in uw ftp.
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 14-04-12 in 16:34.

Gepensioneerde;)

Geen antwoord dus ik moet deze draad te sluiten. Als je meer vragen met betrekking tot deze draad zal ik open het andere manier schrijf nieuwe.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •