vBET werkt niet in mijn forum.
Is het mogelijk dat niet vBET werkt met vBCMS?
In vBET = > Main ik krijg de foutmelding: bestemming van uw forum heeft om te beginnen met "/"
het Forum is in fifaplanet.de/
de gratis versie van vBET heeft gewerkt
vBET werkt niet in mijn forum.
Is het mogelijk dat niet vBET werkt met vBCMS?
In vBET = > Main ik krijg de foutmelding: bestemming van uw forum heeft om te beginnen met "/"
het Forum is in fifaplanet.de/
de gratis versie van vBET heeft gewerkt
Het insect van vbet bekend - we daarmee omgaan, en het zal worden vastgesteld in de volgende realase
Gewoon laat het bestand en bewerken:
includes/vbenterprisetranslator_functions_formverify.php
Find, functie
Code:forum root -> includes -> vbenterprisetranslator_functions_formverify.php
in functieZoek regelCode:vbet_check_forumdirectory
en voordat het gebracht:PHP Code:
$text = '';
Houd er rekening mee dat het niet waarom de vbet werkt niet - het is de enige waarschuwing is.PHP Code:
if ($dummy == ""){
return true;
}
Ik kan waarschuwing zien terwijl pagina wijzigen:
U kunt eather vragen uw provider inschakelen of PM me uw adminCP en FTP-toegang zodat ik het op plaats controleren konset_time_limit() is om veiligheidsredenen uitgeschakeld...
Laatst bewerkt door r.dziadusz; 11-04-12 in 17:00.
u hebt een PM
Met huidige seting schijnt vBET om boete te werken. Let enkel op dat "oude" Microsft vertaling API (die één u gebruiken) is gesloten, zodat u alleen gebruikt Apertium vertaling API die heeft kleine grenzen variëren. Kunt u overwegen met behulp van Microsoft vertaling API door azure - die gratis abonnement (2 m tekens heeft).
Moet u nog steeds alle hulp met dit probleem? Zo niet zal ik het opgelost markeren
Geen antwoord, vind het opgelost, gelieve te voelen vrij om vraag en ik zal deze draad niet heropenen.