Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 24 van 24

Onderwerp: Buiten de pagina's niet werken op niet-basistaal, creëert vreemd URL's

Senior Member

Ja lijkt het goed te werken

Senior Member

Hebben we nog steeds nodig al deze regels aan het einde ook dan?

RewriteRule ^ /?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi) /$ index.php?language=$1 & vbet_outside = true [LQSA]
    RewriteRule ^ /?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2? taal =$ 1 & vbet_outside = true [LQSA]

# Deze regel moet in elke map die moeten worden ondersteund (zonder forum directory zelf)
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
    RewriteRule ^(.*)$ een dollar? Vbet_outside = true [L, QSA]

Senior Member

O.k., kreeg het noe ik denk, ik was in staat om de rewite voorwaarde verwijderen en inschakelen van fastCGI... alles lijkt erop dat het is nu juist.

Nogmaals bedankt voor het werk!

Gepensioneerde;)

U welkom
    Ik zal deze draad opgelost markeren. Nochtans als u zware verder vragen ik zal heropenen. Voor elke andere kwestie open nieuwe thread

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •