Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Google API tegen welke kosten

Junior Member

Default Google API tegen welke kosten

Ik heb net geïnstalleerd dit product en zie dat Google een betaalde dienst is. Ik zie ook dat dit is wat ze citeren als de kosten.

Gebruiksvergoedingen:

Vertaling:
    $20 per 1 M tekens van tekst, waar de heffingen in verhouding tot het aantal tekens daadwerkelijk geboden worden aangepast.
    Taaldetectie:
    $20 per 1 M tekens van tekst, waar de heffingen in verhouding tot het aantal tekens daadwerkelijk geboden worden aangepast.
    Het ding is dat ik heb geen idee wat dit kan tegenkomen per maand dus als iemand kan geven mij een idee van wat ze per maand betalen zou worden gewaardeerd. Ik weet dat dit zou ook afhankelijk van het verkeer naar uw site en zou verschillen van site tot site maar ik echt nodig een soort van een benchmark voor dit hebben Indien mogelijk zou misschien u ook aangeven welk type verkeer uw site heeft of gewoon post een link naar uw site en ik zal proberen en vergelijken met mijn forum

Junior Member

Ik ben nog steeds proberen te vinden van een antwoord op deze

Junior Member

Geen zorgen over dit, zoals ik heb deze mod verwijderd van mijn site te

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Het lijkt erop dat onze gebruikers niet wilt delen over hun vertaalkosten. Zoals u schreef in eerste post dat Google een duidelijke beschrijving van de kosten. Ook Microsoft geeft u vrije vertaling (met maandelijkse limieten maar vrij) en we zijn zowat naar de nieuwe versie die zal toestaan voor handmatige vertalingen

Junior Member

Ja ze doen, maar het geeft ons niet enig idee wat dit kan komen aan het einde van een maand

Gepensioneerde;)

Als u uw grenzen instelt, zal vertaling API niet eventuele over-quoted vertalingen. Het werkt zoals het nu in gratis Microsoft vertaling API als u alle 2 M tekens die API gewoon vertalen stopt gebruiken

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,
    mijn forum heeft ongeveer 175.000 berichten en 25.000 threads, ik vertalen in het Engels en Frans. De eerste dag doorgebracht ongeveer 1,5 miljoen, bijna $20. Als er belangstelling kan ik dat hier ja later blijven.
    Original text

Gepensioneerde;)

Hi

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Weet ik. Ik klaag maar niet helemaal.
    Original text

Translate API: Vertaling
    Aantal tekens
    Dagelijkse quotum: 2 M
    28-daagse totaal: 21.03 m
    Translate APICharacters19.82 M396.30 USD
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 07-05-12 in 21:57.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •