Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Vertaling URL-adres ...

Junior Member

Default Vertaling URL-adres ...

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Nogmaals, vreemde dingen gebeuren voor mij in google. Voorheen, het commando site: ... Ik had 150.000 resultaten, en nu ineens 24.600.
    En ik vermoed dat dit de vertaler moet, in het bijzonder, vertaald de url-adressen.
    Ik baseren hun vermoedens op het feit dat de vlaggen zijn verborgen links naar de onderwerpen, maar niet in een vorm zoals bijvoorbeeld, ik heb een onderwerp:
    ... /loterij-league-pes-2010-pc-23209.html
    link onder de vlag geeft aan het onderwerp:
    ... /nl/.../loterij-league-pes-2010-pc-23209.html
    en het komt echt naar een ander adres:
    ... /nl/.../random-bonden-pes-2010-pc-23209.html

Willekeurig opent de resultaten op google en er is letterlijk geen forum onderwerp in een andere taal. Deze forums, tags, pagina's vbcmps, maar geen thema. Normaal gesproken tragedie.

Zou je me dit - misschien - de verkeerde reden?
    of
    Kan ik de url-adres vertaling, of - dat zou veel beter zijn - manier om te vertellen dat de vlaggen waren dezelfde adressen die op de pagina.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Translated text
    Hello. Dergelijke sprongen optreden in de indexering in Google - vooral wanneer Google het algoritme veranderd, of opfrissen van hun indexen. Vaak snel terug de andere indexen.

Stuur links, is er niets mee te maken want als je begint te niet koppeling niet vertaald, en de finish op de vertaalde vBET bezig met een 301 redirect waarin duidelijk staat dat de site permanent werd omgeleid. Bovendien, deze omleiding is alleen wanneer u de vertaling te wijzigen, die al in de draad (links zijn niet vertaald in alle talen voor de prestaties redenen). Als u de opvatting van de vertaling in het forum, zijn er koppelingen al vertaald.

Echter, kan nu daadwerkelijk een reden zijn waardoor Google misschien de voorkeur geïndexeerd niet vertaalde pagina's - als je gebruik maakt vBSEO en het bleek de canonieke link is de oorzaak. Met deze configuratie vBSEO header voegt een link te zeggen dat het echte adres is het adres zonder de toevoeging van de taal. En als je het bleek op een Google vertaalde pagina zal worden behandeld als iets dat moet worden op een ander adres - een adres dat al direct wordt er geïndexeerd.
    Probleem met canonical link die je toevoegt door vBSEO al gemeld en opgelost - zal worden opgenomen in vBET 3.3.0 Tot die tijd kunt u deze uitschakelen vBSEO canonical link, of gewoon wachten
    Dit bevestigt de stelling dat vBSEO niet toe te voegen aan geselecteerde canonieke url tags - omdat ze geïndexeerd.
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 08-01-10 in 12:24.

Junior Member

Translated text
    Dank je, maar een of andere manier dit antwoord niet voldoet aan mij.

Ik gebruik vBSEO, maar ik had en ik hebben uitgeschakeld Canonical URL's, maar vertaalde pagina's worden geïndexeerd in een tragische manier, niet om te zeggen dat ze helemaal niet geïndexeerd.

Na 1,5 m, ca. werk vBET 3,2 en 1 / 2 jaar op vBET 2.x op aanvraag
    "Site: http://..../en/" Google geeft de resultaten: Resultaten 1 - 10 van ongeveer 114 !
    "Site: http://..../zh-CN/" Google geeft de resultaten: Resultaten 1 - 10 van ongeveer 158 !

waarvan 2 / 3 deel uit van vbcmps ... een dag op het forum is er ~ 50 nieuwe onderwerpen.

Ik denk niet dat dat het zou moeten werken vBET, want als een dergelijke actie "meer verkeer, gebruikers en inkomsten uit AdSense te krijgen!" U kunt tussen een sprookje.
    Original text

Translated text
    Het extra verkeer is niet een sprookje maar een feit. Zie hier:
    vBulletin.org Forum - Los bericht bekijken - vB Enterprise Vertaler

En ook hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET niet indexpagina's. Geen software op het forum niet indexpagina's. 's Te doorzoeken, maar robots die buiten van uw infrastructuur.

Robots kunnen geven hints poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 redirects, of canonieke link.

Ik begrijp dat je een canonieke link, en je was uitgeschakeld. Vul een URL naar een forum en de inhoud van het robots.txt
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 09-01-10 in 05:52.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Translated text
    Het extra verkeer is niet een sprookje maar een feit. Zie hier:
    vBulletin.org Forum - Los bericht bekijken - vB Enterprise Vertaler

En ook hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET niet indexpagina's. Geen software op het forum niet indexpagina's. 's Te doorzoeken, maar robots die buiten van uw infrastructuur.

Robots kunnen geven hints poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 redirects, of canonieke link.

Ik begrijp dat je een canonieke link, en je was uitgeschakeld. Vul een URL naar een forum en de inhoud van het robots.txt
    Original text
    Translated text
    Bedankt voor de - zoals gebruikelijk kort - het antwoord, ik vroeg om advies over wat mijn probleem is ...

Gelukkig heeft hij al werkte het uit met dit probleem. Opgelost.

ps.
    Adres van de website moet waarschijnlijk, weten al was het maar vanwege het feit dat de vergunning en het adres van de pagina is toegewezen aan mijn nick in dit forum
    Original text

Translated text
    Hello. Mijn intentie is nooit een laconieke administratie informatie. Zo ja, heeft u ontvangen een pardon. De bedoeling van het bestuur is duidelijke en transparante informatie. Pigmentatie kan obscure dezelfde verklaring.

In feite - ons systeem heeft een boodschap forum op het adres in verband met de licentie. De volgende keer er zaglądnę

Ik ben blij dat je een oplossing gevonden - als je het kan delen met anderen, als iemand anders had een soortgelijk probleem?
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •