Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 15 van 15

Onderwerp: Sinds de laatste upgrade van vbet serverrapporten buitensporig gebruik van middelen door vbet

Senior Member

Het klinkt alsof er meer van een vertraging is omdat vbet is over te schakelen naar een andere provider vertaling die duurt langer om gegevens van te krijgen. Wanneer het doet zijn dit http-verbindingen links open (en soms time-out).

Gepensioneerde;)

Het kan worden coused door "Apertium API", die soms timeouting omdat van provider interne fout, u probeerde om te zetten van en dan check it opnieuw

Senior Member

Nee, maar ik zal controleren, bedankt.

Gepensioneerde;)

Als er geen antwoord die ik deze draad opgelost, markeren zal hebt u nog vragen neem dan viel vrij om aski is zal ik het heropenen

Senior Member

Ik weet dat u hebt gemarkeerd dit opgelost maar ik heb niet in staat om op uw site wanneer het een paar keer proberen!
    De kwestie lijkt te zijn dat vbet is niet sluiten goed processen en veel van hen open, Apache dan asseses hoeveel onderliggende processen het nodig heeft en ze maakt klaar vrij snel omdat van alle de aanroepen naar vbenterprisetranslator_seo.php en alle processen het verlaat open de belasting op de server omhoog gaat verlaten.

Ik ben server verhuisd naar een meer krachtige server en de belasting bestaat nog steeds, de nieuwe hosts zeggen hetzelfde als de oude één "krijgen uw softwareleverancier om te optimaliseren voor de server en alle bestanden die het vraagt vbenterprisetranslator_seo.php"

Ik kan niet dit keep up, betalen voor vertalingen en nu £ 200/month voor de server het killing me, wat moet ik doen om vbet te sluiten het is verzoekt de processen goed?

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •