Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Nieuwe manier van vertalingen

Gepensioneerde;)

Default Nieuwe manier van vertalingen

Hi,
    Momenteel zijn wij de uitvoering van nieuwe manier van vertalingen!

Het zal mogelijk te bewerken vertalingen handmatig - door gebruikers, wat betekent betere kwaliteit van vertalingen, minder hoeveelheid vertaalde tekst, en daarom betalen minder geld voor vertalingen of zelfs verminderen kosten compleet!

Junior Member

awesomesause.

zelfde als hierboven ^, awesome

Gelieve deze zo vlug mogelijk informatie aan alle lidstaten, dont te lang, de meest ideale tijd ik denk enkele dagen opnieuw, dat omdat microsoft vertalen gratis api weer sinds maart 2012 niet beschikbaar is, of eerder, wanneer google translate v.1 gratis niet weer beschikbaar is, zijn de beste dynamiek ik denk, maar enkele dagen opnieuw is niet slecht, deze mod zullen nog steeds levend en groeiende, als het lang kan verhogen onze bezoekers en de inkomsten

de enige linker automatische gratis vertaler momenteel misschien enige apertium? toevoegen nieuwe gratis provider zal groot ook, hoe zit Yahoo/altavista vertaler, kan het gebruikt?

BTW ik heb tips voor manual vertalen, ik denk dat ik schrijf dit eerder al, maar ik zal weer zeggen:
    Door vertalingen bewerken handmatig, zijn niet altijd betekent moet u 100% handmatig, kunt u het halve handmatig,
    u kunt nog steeds met behulp van google translate, alleen wat meer werk nodig
    gewoon kopie plakken uw inhoud die u wenst te vertalen, te translate.google.com, de vertaalde resultaat terug naar uw database, handmatig, bewerkt en een beetje vast dat u natuurlijk kunt gekopieerd
    gedaan, u al gemaakt sommige nieuwe vertaalde pagina's, kunt u ingehuurd sommige mensen uit andere landen te doen om voor goedkope

Hi guys, is er schatting tijd wanneer deze nieuwe versie met handmatige vertaling zal vrijgegeven?

Junior Member

echt geweldig. Ik wil alleen zeggen bedankt voor dit.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •