Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Submenu's met taal ingesteld in query url niet worden weergegeven

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Senior Member

Default Submenu's met taal ingesteld in query url niet worden weergegeven

Probleem: Submenu's met taal ingesteld in query url niet zichtbaar zijn.
    Een nieuwe thread geopend zoals gevraagd.
    Groeten

Gepensioneerde;)

Hi
    Ik ben het controleren van uw situatie, maar wees geduldig, zoals wij niet officieel steun uw vBulletin versie dat ik wat tijd doen te vinden en oplossen van uw probleem nodig

Gepensioneerde;)

Hi
    Na sommige reasearch weet ik wat is het probleem. In uw versie op vBET er enkele vBulletin bug:
    LET OP: Deze integratie zal gemaakt uw archief pagina's om te kunnen vertalen, maar behalve archief sub-forum pagina's - is er bug in vBulletin die niet toestaan dat te doen.
    We kunnen niet positiebepaling zulks uitvaardiging. Ook, zoals ik schreef in uw andere draad, uw forum, verwachten subforum werkt prima. Neem een kijkje:
    klikken

Als u nog vragen over deze kwestie vraag, zo niet zal ik deze discussie gesloten markeren

Gepensioneerde;)

Hi
    Na sommige reasearch weet ik wat is het probleem. In uw versie op vBET er enkele vBulletin bug:
    LET OP: Deze integratie zal gemaakt uw archief pagina's om te kunnen vertalen, maar behalve archief sub-forum pagina's - is er bug in vBulletin die niet toestaan dat te doen.
    We kunnen niet positiebepaling zulks uitvaardiging. Ook, zoals ik schreef in uw andere draad, uw forum, verwachten subforum werkt prima. Neem een kijkje:
    klikken

Als u nog vragen over deze kwestie vraag, zo niet zal ik deze discussie gesloten markeren

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •