Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 26 van 26

Onderwerp: Mensen die mijn site bezoeken zijn eerst een vraag gesteld in Russisch?

Senior Member

Thats niet de uitleg, mijn browser is nooit ingesteld op Russisch maar ik zag het toen ik afgemeld, net zoals hij deed, ik kan niet instaan dat zijn browser nooit Russische geweest heeft maar hij Indiase is, woont in New Dehli en typen en spreekt in het Engels dus waarom op aarde zou onze cookies worden gelezen als Russische?

Gepensioneerde;)

mijn excuses het lezen headers, u misschien zelfs nooit set/gebruik Russische taal, maar uw browser kunt u dun waren. Dit is alle kan ik zeggen zonder te controleren het - sorry ik kan niet zien deze popup

Senior Member

Ik heb de Russische taal uitgeschakeld, zien de pop-up zal niet helpen u als zodra u het hebben afgedaan, het komt niet terug (althans niet voor een tijdje!), het is niet mogelijk voor mijn browser "denken" Ik heb ingesteld of gebruik Russische taal, de enige taal die ooit is ingesteld in mijn browser is de default Engels UK, zoals ik al zei ik kan niet vouch voor de persoon die het gemeld, heb ik eerder en im vrij zeker van dat anderen zijn ook ervaren.

Om een taal fout plaatsvinden ik hebt zou om fysiek het te veranderen, gebruik software om te veranderen het (vBET) of ons een Russische proxy (of proxy instellen om nep wordt Russisch) is slechts één van die mogelijk voor me en thats vBET.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

VIP Ik begrijp niet waar u gaat. Heb je eenvoudig antwoord - het gedrag wordt gedwongen door u - u het ingesteld in instellingen.
    En kunt u gemakkelijk het uitzetten Admin CP -> vBET -> Diversen -> Redirect om gebruikers-taal.
    Er gaan en instellen Handicap. vBET zal niet vragen of omleiding meer.

Het is geweldig dat vBET gedraagt zich hoe u het hebt geconfigureerd. Het zou slecht zijn als het negeren van uw instellingen. Voor software maakt niet uit beweert welke gebruiker taal spreekt of wat doet hij over zijn browserinstellingen. Zijn werkelijke headers die wordt geleverd met verzoek voor software enige dat telt. En die worden gecontroleerd met de instellingen die we debatteren over. Niets meer. Dat is hoe vBET werkt hier en u kunt gemakkelijk veranderen als u wilt. door uw configuratie.

Ik stel voor om te controleren de instellingen van uw browser wanneer het zal gebeuren (het je nog zal hebben gevraagd omleidingen ingeschakeld). En als je niet zult vinden er in de instellingen voor taal de taal die u worden gevraagd om te worden omgeleid, controleer dan ook wat op de server (het toevoegen van sommige logs) - vergeet niet dat Internet een grote plaats, en uw pakket wordt geleverd door veel plaatsen het is mogelijk dat sommige proxy server voegt eigen headers van uw aanvraag. Hoe dan ook - er is geen magie. Als u gevraagd om een redirect door vBET en het was een omleiding naar de russische taal dan rout aanvraag was in de taal van het kop-russische taal op de top van alle talen bekend door vBET. U kunt het jezelf als je wilt - ga naar bestand /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php en check functie vbet_getRedirectionLanguage. Dit is ook een goede plek om uw logboeken toevoegen als u ding dat we hebben bug en wilt om het te bewijzen aan ons.

Als u liever volledige toepassing in plaats van één parameter (die u zelf instellen) uitschakelen - doen wat je denkt, denk wat u doen... Het is uw forum. We zijn blij om u uitleggen waarom dit gebeurde en hoe u het kunt wijzigen. Als u meer hulp nodig neem dan gewoon schrijven

Senior Member

Michael, Bedankt voor de reactie, ja ik vBET vragen hebt geconfigureerd en vBET moet werken op deze manier zonder problemen, maar het probleem was dat niet-geregistreerde of volk die uitloggen werden gevraagd de redirect vraag, vBET, voor zover ik weet moet niet werken op deze manier, ook de taal is altijd Russisch, dus hier van de twee scenario's:
    1. Niet-geregistreerde gebruiker uit India de site bezoekt, zie de pop's omhoog (in het Russisch) vragen als hij wil zijn taal ingesteld op Russisch, hij weigert en de site kunt bekijken als in Engelse, als normale hij accepteert (maar vergeet niet als hij niet Russisch hij niet de pop spreken up lezen kan) hij wordt vervoerd naar Microsoft Office Help - Microsoft Office Discussie - Excel VBA Programming - Toegang tot programmeren

2. Ik krijg vertelde over dit (en hebben het zelf ervaren in het verleden) en uitloggen van het forum, selecteer de link om me naar de plaats die ik die was vóór en dan krijg ik de pop omhoog in het Russisch, het hetzelfde scenario als hierboven plaatsvindt

Als we zijn uitgelogd waarom zou we worden aangeboden met de pop up? de pop up is alleen voor mensen ingelogd is het niet?

Het zal niet mijn server als haar in het Verenigd Koninkrijk en is gewijd, heb ik totale controle over het, als ik sadi echter ik heb uitgeschakeld de Russische taal nu dus hopelijk dat de kwestie zal stoppen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Als we zijn uitgelogd waarom zou we worden aangeboden met de pop up? de pop up is alleen voor mensen ingelogd is het niet?
    Geen dit gebeurt voor mensen die een nieuwe sessie start:
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Parameter description
    Omleiding zal gebeuren alleen aan het begin van de nieuwe sessie (client moet cookies zijn ingeschakeld of elke keer zal worden doorverwezen).
    En het wordt herkend door cookies.

Komt ook zoals ik schreef voordat alleen wat belangrijk voor uw server welke taal koptekst is met verzoek. En het lijkt dat uw koptekst scenario's met Russische taal in stand kwam met verzoek. Controleer de serverconfiguratie van uw - misschien u sommige standaardtaal toegevoegd wanneer geen taal-header is ingesteld hebt ingesteld. Hoe dan ook betwijfel ik dat we hier bug. Deze functionaliteit was niet gewijzigd voor zeer lange tijd en het werkt boete. Kunnen we het controleren als het zal weer gebeuren in Logboeken - meest waarschijnlijk zal laten zien wat ik schreef - dat Russische taalcode in passende koptekst was verzenden. Als ik verkeerd ben zullen wij de bug corrigeren, maar eerst moeten we bevestigen dat er een bug.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •