Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Met deze hack heb je de keuze als Engels of Urdu. Selecteer Urdu en u zult eigenlijk typen in Urdu en dan kunt u het terug naar het Engels te schakelen wordt dan geplaatst worden van rechts naar links.
Dit is iets wat ik zou graag zien opgenomen, maar ik betwijfel of het zal gebeuren.
Ik weet niet wat is Urdu, dus ik begrijp niet het probleem. Ook live demo op het forum waar ik niet in staat om te begrijpen op alle
Kunt u beschrijven me meer wat het doet?
Ook als u schrijft in het Engels, gelieve dan uw standaard taal naar Engels, of instellen optie om niet automatisch toe te voegen taal BBCodes bij het schrijven van nieuwe post. Standaardtaal zegt wat is standaardtaal voor uw berichten U kunt de hele wereld veranderen in User CP, of voor specifieke nieuw bericht in editor.
Maar Urdu wordt niet ondersteund door Google vertaling, kan dat vBET nog niet mee omgaan, want een dergelijke tekst zou niet worden vertaald naar andere talen ...
Mijn functie er als het mogelijk zou zijn voor ons te schrijven in verschillende talen (real time) in plaats van het schrijven op een taal en dan alles krijgt later vertaald.
Kijk naar de code voor die hack om te zien wat ik bedoel.
Maar je kunt schrijven in verschillende talen ... Sorry, maar ik echt niet wat je bedoelt.
Als je iets schrijft, schrijf je het in real time. En je kan schrijven in elke ondersteunde taal, en zelfs in verschillende talen in een bericht. Je NIET moet schrijven in een taal
Ik denk dat je bedoelt met je hack kun Poolse typen met behulp van een Engels toetsenbord of in het Engels en vervolgens uw hack zal vertalen.
Is dat hoe het zal werken?
Of bijvoorbeeld zal ik in staat om in het Hindi schrijven in de Hindi alfabet en niet Engels. Hindi heeft een eigen alfabet in verschillende karakters.
Als je schrijft in een taal schrijf je in deze taal. Met behulp van deze taal karakters. Ga naar de test berichten - die zijn geschreven in verschillende talen - zie je de originele (voor de vertaling) - gewoon op de pijl op het recht van de vlag voor originele taal.
Of beter hier kijken. Het bericht hieronder is in het Japans - betekent dit dat het is geschreven in het Japans - klik op de pijl en u zult de oorspronkelijke tekst, die geschreven is (ik weet niet Japans te zien - het is gewoon gekopieerd van Wiki )
In testberichten omgeving kunt u ook zien potten geschreven in andere talen - die al was geschreven met behulp van hun nationale karakters. Dus wanneer de gebruiker van sommige landen zullen aanmelden om je forum. Hij kan niet alleen zien je forum in zijn taal - hij kan ook schrijven in zijn taal!