Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Vertaler ook voor permanente vertalingen, off line vertaling generatie, niet op de vliegen?

Junior Member

Question Vertaler ook voor permanente vertalingen, off line vertaling generatie, niet op de vliegen?

Hi,

Ik ben zeer geïnteresseerd in het kopen van deze vertaler, maar sommige meer vragen hebt.
    Kunnen de gegenereerde vertalingen worden permanent opgeslagen (niet alleen in cache voor een keer), wanneer er geen wijziging (misschien gedetecteerd door md5-hash van tekst). Ik wil in eerste instantie sommige 100-1000 's vertalen, de resultaten permanent opslaan. Alleen als iemand een posting verandert, voegt een nieuwe boeken, nieuwe draden worden gemaakt, dan alleen een nieuwe vertaling moet worden gedaan. Beste zou off line, zodat tijdens de nacht/minst treinpaar in de spits de vertalingen zijn gedaan en alleen geleverd wanneer een gebruiker de pagina in die taal opent.

Ik hoop dat het begrijpelijk wat ik met dit addon wenst.
    Wordt het ondersteund? Of zo niet, kan het worden uitgevoerd?

Dank.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET cache opgeslagen resultaten van de vertaling. U kunt het voor altijd cache zodat u niet hoeft te betalen voor dezelfde vertaling weer. We hebben automatische cache cleaner, maar kan wel worden uitgeschakeld. Dus vBET werkt net zoals u schreef - alleen wanneer nieuwe tekst lijkt te vertalen vragen we externe providers voor vertaling. Anders komt het uit cache. VBET doen nog niet pre-cache - het betekent dat vBET zal doen de eerste vertaling, als eerste verzoek aan vertaalde pagina zal komen. Maar voor elke vertaling alleen eerste verzoek zal langzamer (vanwege van het vragen van 3e partij vertaling aanbieders), volgende verzoeken zullen worden behandeld met cache, dus het is aanvaardbaar.

Hebt u andere vragen vraag het ons

Dank.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •