Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: 500 fout

Lid

Default 500 fout

Hi
    Ik krijg een 500-fout bij het gebruik van googles v2 api en de microsoft api. Hebt u enige gedachten naar de oorzaak?

bedankt

Lid

zowel de googlev2 als microsoft testbestanden 500 fouten worden gegenereerd.

Gepensioneerde;)

Hi,
    -Wanneer ik ga naar uw url, en begin vertalen kan niet ik zien ieder vergissing
    -Kunt u alstublieft verleden hier uw testresultaten?

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Hi,
    -Wanneer ik ga naar uw url, en begin vertalen kan niet ik zien ieder vergissing
    -Kunt u alstublieft verleden hier uw testresultaten?
    Nah ze bent gewoon niet terug naar de oorspronkelijke tekst tonen. Als ik weer op microsoft en Gv2, is het 500 fouten everytime. /test/ controleren

Gepensioneerde;)

Eerst plaatst uw testbestand in de hoofdmap van uw forum, dan ze uitvoeren als 500 fout apears weer ik hebben zal om het te controleren op plaats, of u kunt gewoon zand mij php error logs

op uw url: talkfinance.net/ja/ ik kan zien sommige vertaalde tekst, is het coused door gedeeltelijke transactie ()Lees hier meer)
    Maar als u Google Api v2 kunt u uw eigen limieten instellen, misschien je verkeerd Google Api-sleutel voor v2, na het uitvoeren van de test zullen we het zeker weten

Lid

Quotum is prima op Gv2 nu, veel van gedeeltelijke vertalingen. Zodra mij zwenking voort M$ krijg ik de fout 500. De testbestanden stormloop schoon.

Gepensioneerde;)

upload-keer folder?
    Kon u verstrekken volledige foutenlogboek, of als u PM toegang details niet behagen, dus ik zal in staat zijn om het te controleren op plaats

Lid

Ja ik heb geüpload de upload-zodra map, volgde de upgrade-instructies en de nieuwe configuratie-instellingen toegepast.

Gepensioneerde;)

Als ik zie uw microsoft test toont niet eventuele fouten, juiste dat nu weet ik niet waarom het werkt alleen in microsoft vertaling, gelieve u de testaccount naar uw FTP- en PM me wou het niet?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •