Hello!
Mij zijn geweest using dit geweldige programma voor één jaar, maar nu Traductions verdwijnt, niet werkt...
Kunt u me helpen?
Hello!
Mij zijn geweest using dit geweldige programma voor één jaar, maar nu Traductions verdwijnt, niet werkt...
Kunt u me helpen?
Hi,
Als u niet een extra plugis, en de vertaling "verdwijnt" zonder reden installeert, zorg ervoor dat als u worden geblokkeerd door uw provider vertaling door het uitvoeren van deze test: KLIK OP
Alse ik kan zien u vBET 4.2.3 gebruikt, gelieve te onthouden dat gratis Google vertaling API wil worden gesloten door 1 december en is seting strikte nieuwe grenzen, kunt u overwegen vBET upgraden naar de nieuwste versie die ook ondersteunt Google API v2 (betaald) en Microsoft vertaling API (gratis) en een ander wordt momenteel getest.
Ik kan verminderen uw vertaling aanvragen: KLIK OP
OK Hayk!
Dit is de resultaten voor google-test:
Begin vertaaltoets voor Google API v1
Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fout:
Verbindingstijd (ms): 582.390869141
Ja betekent dit dat u worden geblokkeerd door google, u kunt e-mail hen tot het deblokkeren van u, zoals beweerd wordt in test heb ik u heb gegeven.
Maar houd er rekening mee, dat door de 1ste December vrije vertaling google API v1 zal zijn afgesloten, dus geen vertaling door het zal worden gemaakt