Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Nu verdwijnt vertalingen (niet werkt)

Junior Member

Default Nu verdwijnt vertalingen (niet werkt)

Hello!

Mij zijn geweest using dit geweldige programma voor één jaar, maar nu Traductions verdwijnt, niet werkt...

Kunt u me helpen?

Gepensioneerde;)

Hi,
    Als u niet een extra plugis, en de vertaling "verdwijnt" zonder reden installeert, zorg ervoor dat als u worden geblokkeerd door uw provider vertaling door het uitvoeren van deze test: KLIK OP
    Alse ik kan zien u vBET 4.2.3 gebruikt, gelieve te onthouden dat gratis Google vertaling API wil worden gesloten door 1 december en is seting strikte nieuwe grenzen, kunt u overwegen vBET upgraden naar de nieuwste versie die ook ondersteunt Google API v2 (betaald) en Microsoft vertaling API (gratis) en een ander wordt momenteel getest.
    Ik kan verminderen uw vertaling aanvragen: KLIK OP

Junior Member

OK Hayk!

Dit is de resultaten voor google-test:

Begin vertaaltoets voor Google API v1
    Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 582.390869141

Gepensioneerde;)

Ja betekent dit dat u worden geblokkeerd door google, u kunt e-mail hen tot het deblokkeren van u, zoals beweerd wordt in test heb ik u heb gegeven.
    Maar houd er rekening mee, dat door de 1ste December vrije vertaling google API v1 zal zijn afgesloten, dus geen vertaling door het zal worden gemaakt

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •