Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Niet in staat om te schakelen vBET? (Dringend)

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default Niet in staat om te schakelen vBET? (Dringend)

    Hallo alle die i 'm trying to opsporen van een probleem dat bleek ongeveer een week geleden, voor dit doel die ik moet uitschakelen alle van plugin, maar wanneer ik vbet uitschakelt het forum niet helemaal niet, enkel een volledig lege pagina laden?

    Iemand kan help als ik nodig om dit te doen dringend omdat mijn forum stijl gebroken voor gasten is.

    Groet,
    Simon

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Michael, als je leest dit u nog hebben admin toegang tot, het forum in de status van een aangemelde out/van de gast bekijken en u zal zien styling ontbreekt, log in en styling is er, dat dit is de reden waarom ik moet uitschakelen vbet uit te bannen als een possibile oorzaak.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Michael, als je leest dit u nog hebben admin toegang tot, het forum in de status van een aangemelde out/van de gast bekijken en u zal zien styling ontbreekt, log in en styling is er, dat dit is de reden waarom ik moet uitschakelen vbet uit te bannen als een possibile oorzaak.
    Hebt u gast Cache ingeschakeld? Probeer het uitschakelen (alleen tijdelijk voor test) en controleert u nogmaals op als Ja. Meest waarschijnlijk is ingeschakeld en u sommige stijlwijzigingen aangebracht en uw stijlen worden opgeslagen in bestanden. Dus nadat wijzigingen stijl bestanden verschillende (verschillende namen) maar in de cache zijn nog volledige HTML output in gast cache URL's oude bestanden in de stijl. Dat zou perfect uitgelegd wat er gebeurt. Dus als het is echt de oorzaak dan alstublieft:
    1. Gewoon wachten tot gast Cache vervallen en de kwestie zal weggaan zelf
    2. Of als u niet wilt wachten net schoon gast Cache

    Als het is niet de oorzaak dan laat het ons weten en wij zullen het opnieuw controleren.

  4. #4
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Hallo michal is momenteel doen workshop, hij zal u zo spoedig mogelijk beantwoorden, maar hier is wat ik heb voor u, het uitschakelen van vBET:

    1. Uitschakelen in Admin CP
    2. Commentaar vBET regels in .htaccess. Als u niet meer weet die zijn die dan inchecken vBET pakket in ken-niet-upload/tools/omleiden-regels directory
    3. Integratie wijzigingen in vbseo bestanden terugzetten. Gemakkelijkste manier - net de oorspronkelijke uploadbestanden. Als u geen zip - download it from provider page. Moeilijkste manier - net open readme.html in vBET pakket en u hebt er precies beschreven welke wijzigingen werd gemaakt - doe het andersom.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Bedankt voor het antwoord, ik ben onder ondergesneeuwd met werk op het moment dus mijn forum stijl voor gasten blijven gebroken tot morgen waar ik kan deze actie laten moeten zal, uitvoeren hoewel ik heb een sluipen verdenking dat het de allernieuwste vbet causaal zulks - ik zal updaate morgen wanneer ik met succes vBET kunt uitschakelen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Michael, tuning gast cache van uit werkte, maar ik heb alleen ooit gebruikt één stijl om het even wat ooit in de cache opgeslagen of gasten aangetoond is mijn stijl die ik gebruik nu, de gebruiker is nooit aangetoond een andere stijl, ooit!, ik vind dat als ik in vbulletin instellingen de stijl gasten aangetoond dat het zal mijn keuze precies niet nakomen veranderen, haar hit of een miss maar meestal een niet gestyled versie van de huidige stijl. Als ik doen wat u vraag en gast cache uitschakelen dan het zich gedraagt als het moet een probleem wat betekent dat vbet iscausing!.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Ik verliet gast cache uitgeschakeld sinds gisteren 22: 15 en de weergave van de gast niet geregistreerd of niet geregistreerd in het oog was zo hoort het ook, wanneer ik draaide het terug op 21: 20 vandaag de gast weergave was gebroken weer, dat als ik vervolgens de stijl wijzigt die beschikbaar door standaard vbulletin id niet nakomt die verandering insted de gast weergave vast wordt maar toont dat het vast in de vorige stijl, vervolgens wanneer iemand probeert om een draad de weergave keert terug naar de stijl ik heb net veranderd naar??

    Ik heb draaide gast cache weer uit zodat mijn stijlen worden opgelost, zoals ik hierboven heb ik niet veranderd stijl of kijk dus er geen reden waarom vBET dit probleem veroorzaken is moet, kunt u alstublieft een fix release of vertel me wat ik kan doen om dit werkend te krijgen goed?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    September 2010
    Berichten
    256

    Default

    Ik heb deze kwestie zelf opgelost maar vBET moet nog een moeilijke situatie zodat deze doen't moeten handmatig worden gedaan:
    1. Toegankelijk Admincp > vBET Cache
    2. > beoordelingen Cache
    3. Gast Cache uitgeschakeld en opgeslagen
    4. Gemaakt Gasten Cache Time To Live & Gast geheim voorgeheugentijd te leven voor minder relevante pagina 's waarden nul
    5. Gast Cache ingeschakeld & opgeslagen
    6. Guest meningen nu tonen uw juiste stijl
    7. Gemaakt Gasten Cache Time To Live & Gast geheim voorgeheugentijd te leven voor minder relevante pagina 's de waarde die ik had hen op voordat & opgeslagen
    8. Gecontroleerde gelogde uit uitzicht te bevestigen styling was nog ok

    Nu de weergave voor gasten is vast, maar ik denk dat als de cache tijd uit loopt als een gast mijn website bekijkt en er een probleem met de styling of één of andere fout is dan elke gast na die ziet het gebroken stijl of de fout wanneer echt dat fout niet meer bestaat!

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Simon Lloyd View Post
    Ik heb deze kwestie zelf opgelost maar vBET moet nog een moeilijke situatie zodat deze doen't moeten handmatig worden gedaan:
    1. Toegankelijk Admincp > vBET Cache
    2. > beoordelingen Cache
    3. Gast Cache uitgeschakeld en opgeslagen
    4. Gemaakt Gasten Cache Time To Live & Gast geheim voorgeheugentijd te leven voor minder relevante pagina 's waarden nul
    5. Gast Cache ingeschakeld & opgeslagen
    6. Guest meningen nu tonen uw juiste stijl
    7. Gemaakt Gasten Cache Time To Live & Gast geheim voorgeheugentijd te leven voor minder relevante pagina 's de waarde die ik had hen op voordat & opgeslagen
    8. Gecontroleerde gelogde uit uitzicht te bevestigen styling was nog ok

    Nu de weergave voor gasten is vast, maar ik denk dat als de cache tijd uit loopt als een gast mijn website bekijkt en er een probleem met de styling of één of andere fout is dan elke gast na die ziet het gebroken stijl of de fout wanneer echt dat fout niet meer bestaat!


    Ook moet u niet het zelf oplossen. In feite deed je net wat schreef ik u in mijn eerste antwoord in deze thread:
    Dus als het is echt de oorzaak dan alstublieft:
    1. Gewoon wachten tot gast Cache vervallen en de kwestie zal weggaan zelf
    2. Of als u niet wilt wachten net schoon gast Cache
    U net gespoeld gast Cache als u werd gevraagd. Let op dat, er veel eenvoudigere manier voor dit is-u niet hoeft te doen alle deze stappen, het is genoeg om te gaan naar Admin CP -> vBET Cache -> Cache Cleaner. Sorry dat ik niet vermelden deze optie in de laatste reactie - ik aangenomen dat je het weet.

  10. #10
    Gepensioneerde;)
    Geregistreerd
    Augustus 2011
    Berichten
    441

    Default

    Sorry dat je moest oplossen door uw eigen, we controleren mogelijkheden, waarom blijkt en hoe het eenmaal opgelost voor alle

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •