Hi.
Over het opmaken van die op deze pagina werd gebroken - Beschrijf wat er mis is en wij zal check it.
Ik controleerde de logs die u gaf over mod_pagespeed - en ik heb niet vinden elk verkeerd pad naar de map /en/. Weet u zeker dat dit de oorzaak van het probleem is? Weet u zeker dat dit de oorzaak is? Annuleerteken u zorgen voor één logboek waaruit duidelijk het blijkt? Ik zie uit logboeken die u laten zien dat het gaat voor URL's zonder taalcode. Ik heb ook gecontroleerd HTML-broncode voor de pagina in het Engels - URL's tot CSS zijn relatief en er is basis gebruikt dus verzoeken naar de server verzenden voor CSS-bestanden zonder taalcode zijn.
Gelieve te controleren doen heb je set rechten voor map waar de cache wordt geschreven van toepassing. Gelieve te controleren hebt u nog vrije ruimte op uw harde schijf.
Tot slot als u zeker weet dat het probleem wordt veroorzaakt door de vertaalde pagina's vervolgens Controleer uw mod_pagespeed configuratie. Gelieve te controleren de configuratie kunt instellen iets over intern omgeleide URL's (URL duurt voordat .htaccess plaatsgevonden heeft of na doet). Proberen te achterhalen welke servervariabele wordt gebruikt door mod_pagespeed om te bepalen van de gevraagde URL door. Misschien dit zal ons in staat stellen om ons iets te vinden. Hier is iets over de mod en .htaccess: mod_pagespeed installatie en configuratie
Documentatie voor de mod is niet te klein, er is veel configuratie zelfs voor domeinen toewijzen. Hier vindt u meer over: Met behulp van mod_pagespeed
Ook kunt u vragen Google help - wij vinden dat het gewoon configuratieprobleem.
Op dit moment in de logs zie ik niet in hoe vBET invloed van de mod. Als ik iets missen neem me het niet precies. Zelfs als het probleem is met vertaalde Url ' s, de mod moet slim genoeg zijn om te erkennen basis vormen van HTML en te respecteren .htaccess omleidingen - dus nogmaals vraag ook Google en raadpleegt u de documentatie. Als je zal niets vinden wij zal check it again - nog steeds Geef logboeken waaruit blijkt dat het probleem met taalcodes in een URL.