Hallo. Sorry voor wachtende tijd - ik was in reis gisteren.
Ik heb niet gemist dat/nl directory niet in uw forum bestaat en het is slechts virtuele - het bestaat in de URL en het intern is doorverwezen door .htaccess. Ik weet dat goed. Elk pad naar map inclusief /en/ wat schreef ik is dat ik niet in de logs u zien gaf en u schrijft dat dit de oorzaak is. De logboeken die u gaf zegt echter niets over elk pad met /en/ dus waarom denk je dat de mod is trying to get to /path/to/forum/en/images - waar zie je dit? Dit is wat ik mis. Ik zie het niet in Logboeken. De logboeken zijn over iets anders. Niet over de niet bestaande pad met /en/ gelieve bieden logboeken die gegevens bevat shat dergelijke pad is niet gevonden. Op dit moment ben ik verward en ik ben niet zeker dat u verkeerd logboeken gaf, zodat we elkaar niet begrijpen of het probleem is niet gerelateerd aan /en/ directory helemaal.
Je schreef dat het zou Hallo als vBET /en/ in URL's niet toevoegen zal voor CSS en afbeeldingen - Geef ons URL naar de pagina waar in HTML-broncode we vindt links naar CSS of foto's met /en/ - we zal check it.
VBET over absolute paden - pad stijl niet wijzigen. Als de oorspronkelijke pad absoluut dan zullen verbeterde pad (de ene met taalcode) absoluut. Als het oorspronkelijke pad is relatief vervolgens is output pad relatief. Dus als u wilt dat uw paden naar absoluut zijn, dan moet u gewoon ervoor zorgen dat op uw origineel (niet vertaalde pagina) zijn gebruikte absolute paden.
Over het opmaken van de gebroken - ik gebruikte de procedure die u beschreven en ik kon niet reproduceren. Bent u in staat om het te reproduceren hier weer?