Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: vertaling werkt niet

Junior Member

Default vertaling werkt niet

Ik gerealiseerde pagina's zijn niet vertaald en ik ga krijgen google api en dan het nog steeds niet het vertalen toegevoegd. Is er iets dat ik gemist?

Gepensioneerde;)

Hi
    Het kan occure omdat van verschillende redenen, maar eerst vertel me precies welke u gebruikt api (google API v1 /google API v2 / Microsoft API) en welke versie van vBET u momenteel gebruikt

Junior Member

Ik krijg direct van deze link Meld u aan voor een API-sleutel - Google Loader - Google Code Ik weet niet of haar 1 of 2 ook ik gebruik 3.4.1. maar mijn wegenkaart onlangs verlopen. Is dit de reden?

Gepensioneerde;)

Uw verlopen licentie is zeker niet een rison. Uw vertaling stop werken omdat u Google vertaling API v1 die worden gesloten 1 December worden, dus nieuwe zeer stricts beperkingen zijn ingesteld. Voer Deze test (Olny voor Google vertaling Api v1) en post de resultaten hier.
    Microsoft vertaling API en betaalde Google vertaling Api v2, en we zijn elke ze werken om toe te voegen nieuwe API's (op dit ogenblik testen we één van haar)

Junior Member

het zei Starting vertaaltoets voor Google API v1
    Testresultaat: {"responseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden melden Zie http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test fout:
    Verbindingstijd (ms): 568.113769531

Gepensioneerde;)

Het betekent dat u worden geblokkeerd door google, kunt u schrijven naar google zoals wordt gezegd in Ik heb URL gaf u en deze gebruiken Tips maar je moet niet vergeten dat Google vertaling API v1 (gratis) zijn op 1 December gesloten zal dus geen vertaling zal worden gemaakt met behulp van deze specifieke api.
    Microsoft vertaling Api, Google Api v2 en op dit ogenblik testen we Apertium vertaling Api en implemanting betaalde Microsoft Api
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 07-11-11 in 10:21.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •