Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: 404s taal??? Ik bijgewerkt mijn htaccess en

Default 404s taal??? Ik bijgewerkt mijn htaccess en

Id willen weten waarom dit gebeurt nog steeds dat het heeft om te stoppen, ik had minder dan 50 fouten per dag voordat u VBet toevoegt: P nu ik had 10000, en ik had dat geïnstalleerd voor minder dan 10 uur, aardige man nice

De regels werden verwijderd van htaccess de sameday de problemen begonnen, dus zijn er niet, en ik verwijderd alle bestanden en Im niet geïnteresseerd in het downloaden van de bestanden: P geef me enkel instructies om te stoppen met deze bs

Code:
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/z​h-C​N/f​100​/wh​at-​do-​you​-do​-ol​d-p​art​s-a​fte​r-y​ou-​upg​rad​e-y​our​-pc​-11​81/​?la​ngu​age​=fi  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​90/  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/u​k/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/v​i/f​42/​so-​i-g​ot-​som​e-n​ew-​gam​es-​i-w​ond​eri​ng-​127​2/?​lan​gua​ge=​cs  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/t​r/f​52/​tit​le-​col​or-​one​-ti​me-​cha​nge​-10​70/​?la​ngu​age​=bg  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/b​g/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/v​i/f​42/​so-​i-g​ot-​som​e-n​ew-​gam​es-​i-w​ond​eri​ng-​127​2/?​lan​gua​ge=​cs  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/t​r/f​52/​tit​le-​col​or-​one​-ti​me-​cha​nge​-10​70/​?la​ngu​age​=bg  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/i​d/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/s​l/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/h​u/f​121​/re​d-o​rch​est​ra-​2-b​eta​-se​rve​rs-​128​4/?​lan​gua​ge=​fr  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/d​e/f​100​/wh​at-​do-​you​-do​-ol​d-p​art​s-a​fte​r-y​ou-​upg​rad​e-y​our​-pc​-11​81/​?la​ngu​age​=fi  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/h​u/f​28/​min​ecr​aft​-se​rve​r-i​nfo​rma​tio​n-2​1/i​nde​x2.​htm​l?l​ang​uag​e=u​k  404 (Not found) unavailable
     Oct 18, 2011 
    htt​p:/​/fo​rum​s.t​ech​iea​nal​yst​.ne​t/n​l/f​16/​ste​am-​con​tac​ts-​79/​ind​ex3​.ht​ml?​lan​gua​ge=​ar
    Laatst bewerkt door vBET; 20-10-11 in 13:39. Reden: BBCode toegevoegd

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

VIP Houd er rekening mee dat hier geen probleem met vBET - omdat u vBET verwijderd. Dit is een probleem met zoekmachines.

Wat u kunt doen is:
    1. Wacht tot robots die dat die links zal stoppen met het crawlen herinneren als die niet bestaat meer.
    2. .htaccess regel toevoegen die zal 301-omleiding alle dergelijke koppelingen naar oorspronkelijke niet vertaalde pagina

Houd er rekening mee dat de 2e oplossing wordt geadviseerd, omdat het zal robots te herkennen onmiddellijk (na 1e bezoek) dat die links bestaan niet meer. Zonder omleiding kan robot veel tijd proberen om naar de pagina die denken dat dit niet beschikbaar enige tijdelijk kan zijn.

Dus voeg toe aan uw .htaccess regels als volgt:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi|ht)/$ / [L,R=301]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi|ht)/(.*)?$ /$2 [L,R=301]
    Gebruik het en controleer of een van deze links zijn die correct omgeleide. In het geval er iets misgaat - Stuur alleen hele .htaccess inhoud die zullen we controleren ligt het in de juiste plaats. Ook kunt u gewoon proberen om te schrijven in volledige URL van de omleiding, maar dit mag niet nodig zijn. Bevestig deed het loste het probleem.

Ook Houd er rekening mee dat u slechts voor enige tijd - tot zoekmachines niet weten zal dat URL's niet meer bestaat deze regels nodig. Zodat u deze regels na enige tijd verwijderen kunt.

Hoe lang gebeurt dit voor? Zijn al een paar dagen en zijn nog steeds foute meer dan 3000 404s per dag lijkt het

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Het kan zelfs paar maanden zijn. Kan u niet zeggen precies - het hangt ervan af voor search engines robots niet ons.

Gebruik gewoon omleidingsregels en de kwestie zal worden gegaan Ook kunt u robots naar vertaalde URL's door robots.txt gewoon verbieden.
    Dus hebt je 2 gemakkelijke oplossingen:
    1. Het omleiden van robot toen het naar historische link
    2. Verboden robot te ho naar historische link

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •