Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 1 van 1

Onderwerp: Vraag facebook

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    51

    Default Vraag facebook

    Hallo alle;
    Een vriend vroeg me om accounts te maken sommige facebook omdat hij is niet in staat om dit te doen (hij is niet een baas met de PC…).
    OK, geen probleem, ik denk dat: sommige nieuwe e-mail accounts, verschillende namen en achternamen en alles is ok.
    Na de eerste rekening facebook vraag me voor de bevestiging met een sms, misschien is mijn IP adres?
    Ik e-mail, verandering IP, verwijder de cookies wijzigen maar het is hetzelfde, het altijd het mij vraagt een telefoonnummer en de bevestiging via Sms.
    Als ik ik kan maken van een nieuwe browser wijzigen, maar op de tweede het probleem opnieuw weergegeven.
    Reset ik de pc maar niets: Ik denk dat als ik de pc misschien verander ik het zelfde probleem zal hebben.
    Op dit punt is een persoonlijke kwestie voor mij: hoe kan facebook begrijpen dat het altijd me dat een nieuwe account en niet een andere persoon die is het creëren van zijn eerste account maken?
    Verrichten u weet welke parameter facebook gebruik om te vragen of niet zulks telefoon telefoonnummer?
    Een andere twijfel: als u in een Internetpoint hoe u sluit? iedereen moet zijn GSM-nummer invoegen?
    Dank u voor uw hulp.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-10-11 in 10:05. Reden: advertentie verwijderd

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •