De vertaler heb lopen voor enige tijd, ik onlangs mijn licentie vernieuwd. Lopende vb3.8.3.
Vanmiddag begon mijn site te sterven om de paar minuten. Het probleem was mijn php processen, php-fpm, waren sterven en niet terug te komen. Na het controleren van de php-fpm logboekbestand vond ik dat het was tot beëindiging van elk proces met een fout. Mij verminkte VBET en het systeem begon heel goed uitgevoerd en bleef deze manier. Volgende ik dacht dat ik moet duidelijk alle cache, wat ik deed, ingeschakeld vbet en hetzelfde resultaat. Het systeem begon net te sterven. Op dit punt, ik dacht dat ik zo goed kan upgraden, dus ik gedownload de nieuwste versie vanavond en de upgrade uitgevoerd.
Ik controleerde configuratie en moest de talen die ik heb is vertalen rechoose. Van de 6 talen die ik normaal vertalen, verscheen slechts één vlag hoewel alle 6 werden geselecteerd in de config. Mijn php-fpm processen gestart ook sterven opnieuw.
Niets veranderd op mijn einde te veroorzaken dit vandaag, het zojuist besloten te stoppen met werken.
Elke gedachten of suggesties? Zoals het nu is, inschakelen niet ik het zonder het doden van mijn site.