Hebt u vragen over deze kwestie - als Ja ik deze draad zal heropenen? Voor nieuwe, open nieuwe draad?
Hebt u vragen over deze kwestie - als Ja ik deze draad zal heropenen? Voor nieuwe, open nieuwe draad?
Ik wil netjes ongedaan maken tot een gratis oplossing komt over.
Houd er rekening mee dat dit wordt niet geadviseerd. Als u niet wilt gebruiken vBET totdat een nieuwe gratis providers zullen beschikbaar zijn is het aangeraden om gewoon uitschakelen vBET. Wanneer u verwijdert u geheel verliest uw reeds in de cache vertalingen. Dus het is genoeg om:
1. Uitschakelen vBET in Admin CP
2. Commentaar vBET regels in .htaccess
3. Wijzigingen ongedaan maken in 2 vbseo bestanden (als geïntegreerd)
Als u nog wilt verwijderen kunt u hetzelfde doen, verwijder enkel in de 1e stap in plaats van uitschakelen. U kunt ook vBET bestanden verwijderen van FTP.
Houd er rekening mee dat op dit moment testen we Apertium - die vrije vertaling API is. Het is niet te snel en worden alleen sommige talenparen ondersteund, maar het is gratis. We willen opnemen in de volgende release die aan het einde van deze maand worden zal.
Ook Houd er rekening mee dat Microsoft vertaling API gratis is. En zelfs na maart 2012 is het de bedoeling om met de limiet van 2 miljoen tekens per maand gratis toegang te geven.
Dus uitgaande - we hebben nog steeds gratis ondersteuning voor 35 talen (alle alle) met limiet, maar we kunnen de limiet upraise met behulp van Apertium voor een aantal talencombinaties. Wij advies te blijven met vBET - gratis vertalingen zijn nog steeds beschikbaar. Gelieve te herinneren dat u die talen die niet worden ondersteund door Microsoft zodat u niet hoeft zal te maken over talenparen alleen ondersteund door betaalde Google altijd gewoon kunt uitschakelen.