Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Wijzigingen in API Providers

Banned

Default Wijzigingen in API Providers

Dus Google begint om een vergoeding voor vertalingen, en MS toekomstige tariefstructuur onbekend is (hoe lang zullen ze bieden een gratis service?)

Als ik uw product te kopen, is er geen garantie dat ik zonder te betalen een toeslag extra per-word vertaling dienst in de toekomst zal hebben?

Dat wil zeggen, als in de toekomst, MS hun gratis service stopt, en/of u bent niet in staat om te vinden van een gratis API's, zal ik in staat zijn om een terugbetaling op uw software?

Dank u.

-Andy.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Google vertaling API v1 die vrij is beschikbaar slechts tot en met 1 December 2011.
    Google vertaling API v2 is al beschikbaar en betaalde.
    Microsoft vertaling API zal tot maart 2012 vrij zijn. Het is reeds beschikbaar als betaalde dienst ook zo tariefstructuur beschikbaar is.
    Booth vrije vertaling API hebben reeds vastgestelde grenzen.

Wij geven geen en we zijn niet in staat om te geven geen garantie dat u toegang tot vertaling aanbieders hebben zal. Het is aan gebruiker kant te verzorgen over het (Maak passende wijze rekening op vertaling dienstverleners systemen, betalen als betaalde dienst worden gebruikt, wordt OK aan hun termijnen van de dienst). We kunnen dit doen voor onze gebruikers. We kunnen niet ook garanties voor derden geven. Als u wilt dat dergelijke garanties vraag voor deze vertaling providers.

En het beantwoorden van uw laatste vraag - niet. Echt - waarom? U doet ons niet betaald voor vertalingen - u ons betaald voor vBET vergunning die met behulp van externe dienstverleners om vertalingen te bieden u van 3e partijen. vBET doen en zal hetzelfde doen - vragen voor vertaling naar vertaling provider u kiezen (uit ondersteund) en presenteert hun resultaten. Als externe dienstverleners niets in hun strategie wijzigen zal, zal vBET nog steeds hetzelfde doen. Dus waarom u zelfs van ons de restitutie willen zou als we nog geef je hetzelfde? -resultaten van vertaling providers.

Niemand van ons weet de toekomst - als ik zou, zou niet persoonlijk ik schrijven dit bericht, ga enkel naar sommige loterij Onze risico in deze business is dat wij afhankelijk van externe vertaling aanbieders API zijn. Onze gebruikers risico is dat zij afhankelijk van externe vertaling aanbieders terms of service zijn. Niemand zal het veranderen. Als uw hosting provider vraagt u meer voor serverhosting u zullen eisen restitutie vanaf het moment dat u de server hebt gebruikt? Laten we realistisch zijn-u wilt gebruiken en hebben geen idee wat zullen in de toekomst (zoals altijd met alles) of u in bed hele dag blijven, want u niet wat er zal gebeuren weet als je opstaan. We zijn niet verzekeringsmaatschappij en wij zijn niet definitief waarzeggers. We weten niet wat er zal gebeuren - ons plan is te nemen

Dus zal ik u geen beloften die niet kunnen houden worden. Wanneer u melk koopt u niet vragen krijgt u volledige terugbetaling als u zal niet geheel de melk drinken (omdat u het hebt gesplitst, stikken, breken de fles of iets anders). Hebt u vbseo? U hen gevraagd u krijgt volledige terugbetaling als vBulletin ten slotte SEO koppelingen toevoegen en u zal zitten kundig voor het hebben in plaats van het betalen voor een andere mod - wat u kunt doen het nu gratis. Waarom u ons zelfs vragen over dat? Lees licentieovereenkomst aandachtig door - is het eerlijk en realistisch. Zelfde ding u in enige andere software die - vindt vooral wanneer het is afhankelijk van derden.

Als u nog vragen neem dan gewoon vragen
    Laatst bewerkt door vBET; 11-10-11 in 19:48.

Ik lees op google's dat de prijsstelling voor API vertalen dienst 20$ /Mb is

Ik moet de kosten die deze dienst in mijn site genereren zou te evalueren.
    Is het een manier om de hoeveelheid momenteel dagelijks/maandelijks vertaald inhoud met uw product al geïnstalleerd en werken in het web?

Bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

vBET ken niet gemaakt statistieken zelf - het heeft geen zin omdat Google vertaling API v2. U bent ook in Google vertaling API v2 kundig voor troep uw eigen grenzen. v2 is betaald. v1 gratis, maar het zal worden gesloten 1ste December 2011. Microsoft vertalen API is gratis tot maart 2012. Op dit moment ondersteunen we alle 3 van deze API 's

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •