Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: vBET 3.5.1 niet retranslating indien beschikbaar

Senior Member

Default vBET 3.5.1 niet retranslating indien beschikbaar

Hi, ik heb de nieuwste versie van vBET ik vind dat als u uw limiet bereikt voor de vertaling, of een vertaling is niet beschikbaar, het toont de originele taal, maar wanneer er een vertaling beschikbaar is nogmaals het hoeft niet vertalen die post, een voorbeeld kunt u hier vinden WACHTEN OP HET SCHERM EXCEL VBA / Pantalla DE Espera EN EXCEL VBA het eerste bericht is onvertaald en de volgende post van de gebruiker is vertaald!

Wilt u een kijkje nemen pm me en ik geef je de gebruiker toegang als gast kunt alleen eerste post.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gelieve PM toegang details. We zullen controleren.

Ook rekening mee dat zoals aangekondigd in de laatste releases die nog niet zijn geoptimaliseerd. Dat zijn BETA versies die snel werd vrijgegeven, omdat het belangrijk was om snel te reageren op veranderingen op de omrekening aanbieders kanten. Op dit moment zijn we bezig om het te optimaliseren.

Terug te gaan naar uw probleem - ik heb om te zien hoe het eruit ziet. Het is echt vreemd dat bericht voordat niet is vertaald en volgende is. Ik zie hier drie scenario's:
    -bug in vBET
    - Provider was niet beschikbaar, en de volgende boodschap was al in de cache, want je hebt dezelfde tekst in een andere thread
    -leverancier beschikbaar was toen vertaling begon, berichten in een andere taal zijn eerst vertaald (BBCode is geëvalueerd op vBulletin niveau) en wanneer vBET start vertalen van de rest van de pagina u limiet bereikt zodat provider was geblokkeerd. Is de boodschap die is vertaald in een andere taal (gebruikt lang BBCode), zal zij de oorzaak.

Toch is deze moet ik zien en wat er werkelijk aan de hand op de rechter nu kan ik niet zien wat er werkelijk aan de hand daar te controleren.

Senior Member

Hallo Michael Ik heb pm's u toegang, kan ik je ftp en vol admin als dat nodig is

Senior Member

Op het moment van de vertaling had ik het maximum aantal tekens ingesteld op 300000 ik ben tot 100.000 nu, omdat de kosten veel te hoog, maar ben bereid om de limiet voor elke test die u nodig te verhogen.

Ik was er - zie PM - Ik heb meer informatie (exacte post en exacte vertaling - jullie gaven mij link naar de niet vertaalde pagina).

Senior Member

Uitleg in PM

Volgens informatie in PM de draad is handmatig bewerkt en het is nu niet waarneembare. Dus - als het gebeurt weer schrijf in bestaande draad. Ik zal het voor nu (want we niet de kwestie nu hebben) en heropen opgelost wanneer u iets dergelijks vindt markeren. Ook als er waar lang BBCodes dan waarschijnlijk gebeurd wat ik eerder heb beschreven - lang werd vertaald tijdens de pagina generatie (BBCode geëvalueerd door vBulletin) en toen vBET begon te vertalen gegenereerde pagina u bereiken de limiet en provider weigert vertaling. Ik kan nu niet controleren - het is slechts theorie. We gaan hier terug wanneer u dezelfde thread hebt gevonden.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •