Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: uit te sluiten aangepaste plugins

Question uit te sluiten aangepaste plugins

Hallo,
    Ik heb een vraag over het uitschakelen van vBet voor sommige aangepaste plugins.

Bijvoorbeeld: Ik heb Facebook sociale plugin ()Sociale plug-ins - Facebook developers) op mijn hoofdpagina (http://www.xpam.org) die werkt perfect in mijn standaard (Russische) taal.
    Wanneer vertaald, deze plugin werkt niet en ik heb dit bericht ontvangen "kon niet ophalen-id voor de opgegeven pagina. Controleer juiste href werd aangenomen in".

Mijn vraag is: hoe te sluiten vBet te vertalen?

Ik heb gebruikt () "URL's negeren"http://www.Facebook.com/) en "Genegeerd woorden/zinnen" (facebook) opties van vBet al, maar het werkt niet.

Dank u.
    Laatst bewerkt door sergarch; 07-10-11 in 19:26.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. 'Negeer URLs' is goed idee hier. Misschien u instellen er verkeerde waarde. Gelieve te geven me exacte URL op uw forum naar pagina gegenereerd door deze plugin.

"Genegeerde woorden/zinnen" is niet wat je nodig hier - dit zal maken "facebook" automatisch ondoorzichtig door notranslate BBCode in nieuwe berichten.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Hallo. 'Negeer URLs' is goed idee hier. Misschien u instellen er verkeerde waarde. Gelieve te geven me exacte URL op uw forum naar pagina gegenereerd door deze plugin.

"Genegeerde woorden/zinnen" is niet wat je nodig hier - dit zal maken "facebook" automatisch ondoorzichtig door notranslate BBCode in nieuwe berichten.
    Hallo! Op mijn hoofdpagina ( Перекрёсток миров ) kunt u facebook plugin (op de juiste site). Het roept "Ищите нас на Facebook" (vind ons op Facebook - eng.).
    Laatst bewerkt door sergarch; 27-10-11 in 05:45.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo - zie ik het nu. Ik controleerde HTML-uitvoer en ik zie dat de plugin JavaScript er gebruikt. Optie voor "URL negeren" zal dus niet hier werken. Contacteer plugin eigenaar en vraag hem hoe het script herkent URL die verzonden naar Facebook wordt (ik neem aan dat de pagina URL is sturen als de id van de pagina) en wat te doen in geval van dergelijke communiceren en wat het betekent. We weten niet de details over hoe de plugin werkt. Misschien is het probleem voor de plugin bekend. Wij gecontroleerd dit foutbericht wordt weergegeven in Google en er is veel van de resultaten voor dit. Het is dus een kwestie die gemeenschappelijk is. Gelieve te controleren er en natuurlijk vraag plugin auteur. Als ik zie op uw HTML-uitvoer vBET script inhoud niet wijzigen (scripts zijn niet vertaald in vBET - kan niet worden).

Dank je wel!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •