Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 18 van 18

Onderwerp: Forum Links = falen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Ok, bedankt! Ik zal proberen, maar ik heb nog een vraag.

Is het mogelijk om alleen uit te schakelen vertaling voor die gebieden en de link naar behoren wijzen naar de url? Ik heb een voorgevoel dat de sectie in kwestie niet zal vertalen omdat het niet een vBulletin plugin (alleen vragen het DB apart).
    Het hoeft niet om vB-plugin zijn - het hoeft alleen maar pagina gegenereerd door vB worden. Zien op onze hoofdpagina, Download of Koop Nu secties - die zijn niet gemaakt door een plug-in, maar worden gegenereerd door vB. Zo geschikt sjabloon hebben omvat global.php en ga zo maar door. Zodat deze pagina's kunnen gemakkelijk worden vertaald in de manier waarop ik beschreef je.

Ik zal proberen dit met de htaccess bestand, maar vijf dollar zegt dat het niet zal werken. De sectie in kwestie hoeft niet vertalen helemaal niet, want het is zeer technisch, dus ik wil gewoon rond de bug in vBET dat externe links die niet noodzakelijk deel uit van vB vertaalt.
    Ik checkte uw site. Het werkt prima - ga je gewoon naar je forum, zet een aantal vertalingen en zie dat tracking is niet toegevoegd aan lensreviews ...

Ik paste de htaccess regels zoals vermeld in de readme.

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Terwijl Pagina niet gevonden - PentaxForums.com niet een 404, terug de pagina werd niet vertaald (natuurlijk, want er er geen vbet init is), en, bovendien, alle koppelingen op die pagina de 404 geretourneerd als vBSEO CTR is gestopt met werken.

Daarom, laten we gewoon de eenvoudigere oplossing te nemen en op te slaan onszelf een hoofdpijn:

Hoe voorkom ik dat forum links van het vertalen?

Op dit moment, Pentax lens test en specificatie Database - Algemene Index (Een link) is herschreven om http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/ (404).

Ik wil de link naar blijven ongewijzigd.
    Ik heb duidelijk geschreven die site moeten worden gegenereerd door vBulletin te kunnen om het te vertalen.

Ook - Ik zie niet in wat je schrijft over. Ik was daar en een link naar lensreviews is niet veranderd. Geef me de exacte link naar de pagina waar ik kan deze link niet te zien.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Geef me de exacte link naar de pagina waar ik kan deze link niet te zien.
    Gaan naar PentaxForums.com - Pentax Fotografie Forum en klik op Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (Het is in de 4e categorie). Je krijgt een 404.

Echter, deze zelfde link in de navigatiebalk (eerste vermelding onder de 'Reviews' knop) en je krijgt niet een 404.

Bedankt voor je hulp. Ik denk nog steeds dat we niet op dezelfde pagina als wat wat precies het probleem is, dus voel je vrij om me te laten weten als u meer uitleg. Nog een keer, maar het probleem is dat de

mysite.com / lensreviews / is herschreven om mysite.com / forums / pl / lensreviews wanneer het gaat via een forum link.

Ik spaties, zodat de URL is niet ontleed.

Senior Member

Ik neem aan dat een snelle oplossing om dit zou zijn om vBSEO's "Vervang 'Forum Links' met directe links naar doel-URL's" te gebruiken. Zou echter als ik raakte tracking voor mijn externe links, te doen breken dat systeem.

Dus, in overeenstemming met mijn post hierboven, laten we de juiste oplossing om dit te vinden.

Gaan naar PentaxForums.com - Pentax Fotografie Forum en klik op Obiektyw Pentax Specyfikacja i weryfikacja danych (Het is in de 4e categorie). Je krijgt een 404.

Echter, deze zelfde link in de navigatiebalk (eerste vermelding onder de 'Reviews' knop) en je krijgt niet een 404.

Bedankt voor je hulp. Ik denk nog steeds dat we niet op dezelfde pagina als wat wat precies het probleem is, dus voel je vrij om me te laten weten als u meer uitleg. Nog een keer, maar het probleem is dat de

mysite.com / lensreviews / is herschreven om mysite.com / forums / pl / lensreviews wanneer het gaat via een forum link.

Ik spaties, zodat de URL is niet ontleed.
    Nu zie ik het. Die twee links die u schrijven over zijn niet hetzelfde. Een daarvan is precies te zijn - 2e hebben omleidingen en het probleem is hier.

Dit met omleidingen gaat door:
    Code:
    Original:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/forumdisplay.php?f=35
    Then some redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-lens-review-specification-database/
    And next one is by vBET (added language):
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/pentax-lens-review-specification-database/
    Then we have next redirection (not vBET - probably vBSEO or .htaccess):
    http://www.pentaxforums.com/lensreviews/index.php
    And one more time vBET is adding language:
    http://www.pentaxforums.com/forums/pl/lensreviews/
    Dus hier vBET is het toevoegen van taal, want je begint als link naar het forum en je hebt vertalen tracking op. Dan moet je twee omleidingen gemaakt en iedere keer vBET is het toevoegen van vertalingen volgen.

Snelle oplossing voor u hieronder (niet getest - zo gemaakt kopie van de file en laat ons weten werkt het). Ook - moet u opnieuw uw forum om te gaan waar je wilt in de eerste omleiding of het mogelijk is.

Snelle oplossing. Open file vbenterprisetranslator_seo.php, vind lijn:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php')) {
    en te vervangen door:
    Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'lensreviews/index.php')) {
    Laatst bewerkt door vBET; 25-12-09 in 18:02.

Senior Member

Dank je wel! Ik wijzigde de code een beetje, maar het werkte. In eerste instantie moest ik 'pentax-lens-review-specificatie-database' voor de strpos zetten, maar ik heb nog veranderd naar '-review' als ik ook PentaxForums.com Third-Party Pentax Lens Review Database - Algemene Index dat werd doorgestuurd in fout.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Dus nu zowel / lensreviews / en / Gebruikerservaringen / correct wordt omgeleid.

Nogmaals bedankt!

Dank je wel! Ik wijzigde de code een beetje, maar het werkte. In eerste instantie moest ik 'pentax-lens-review-specificatie-database' voor de strpos zetten, maar ik heb nog veranderd naar '-review' als ik ook PentaxForums.com Third-Party Pentax Lens Review Database - Algemene Index dat werd doorgestuurd in fout.

PHP Code:
    if (isset($_COOKIE['vbet_language']) && !isset($_GET['language']) && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'external.php') && false === strpos($_SERVER['REQUEST_URI'],'-review-')) { 
    Dus nu zowel / lensreviews / en / Gebruikerservaringen / correct wordt omgeleid.

Nogmaals bedankt!
    3.3.0 heeft extra parameter 'Ignore URL's' - het zal gekozen URL's buiten te houden van de vertaling volgen. Gelieve check it

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •