Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Uitschakelen maar niet installeren

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Bedankt voor uw notities.

Zoals ik het begrijp dat uw code zal worden vereist door Microsoft betaalde versie - is het juist?

Over de charts - Houd er rekening mee dat het niet vertellen hoeveel pagina's werd geïndexeerd - net hoeveel pagina's werd doorzocht. En meer pagina's werd doorzocht, omdat die sneller levering (zie laatste grafiek). Dus Google niet op vBET reageren - reageert het op de responstijd slechts om uw server niet te veel. Wanneer server reacties sneller robots crawlt sneller.
    Ik zie uw riool begon reageert sneller lange tijd voordat u vBET uitgeschakeld (aan het begin van September) - aantal kroop begon te verhogen dan precies. Dus als je het ziet is gerelateerd aan reactietijd.
    Ik ben hier geïnteresseerd over slechts één ding. U schreef gisteren dat u wilt uitschakelen van vBET. Dus gisteren vBET was nog steeds actief op uw forum, maar op de grafieken die u gemarkeerd laatste 6 dagen als vBET uitgeschakeld (zoals ik het begrijp elke hoek op grafiek is de meting van de ene dag) - dus iets het niet juist hier...

Volgens informatie got van jullie was Google crawlen (niet indexeren - het is niet het zelfde) veel sneller wanneer vBET nog steeds actief was. Alleen laatste meting op grafieken is wanneer vBET was uitgeschakeld. Gelieve te geven niet misleidende informatie. Natuurlijk is er de verbinding tussen responstijd en aantal verkende pagina's, maar uw server was veel sneller beantwoorden wanneer vBET nog was. Misschien omdat in plaats van te wachten voor externe vertalingen kreeg uw server onmiddellijk quota overschreden informatie (het begon ongeveer een week geleden). Misschien wegens wijzigingen in de configuratie (gast cache ingeschakeld maand geleden of iets dergelijks).

En men meer denken - denk je echt dat robots verkeer dezelfde waarde als echte mensen verkeer heeft? Robots zal niet klikken in de reclame, robots zal maakt geen rekening op uw forum en robots zal niet leiden tot waardevolle inhoud op uw forum. Persoonlijk zo denk ik dat informatie dat u meer crawlers verkeer zal hebben is niet een goed nieuws - het is gewoon nieuws. U zal rul echte verkeer en echte mensen uit uw gemeenschap.

Om terug naar de kwestie - moet u meer Help-informatie in dit onderwerp?
    Laatst bewerkt door vBET; 06-10-11 in 11:19.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •