Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Uitschakelen maar niet installeren

Senior Member

Default Uitschakelen maar niet verwijderen

Wijten aan problemen met de aanbieders van de vertaling, die ik wil vbet uitschakelen voor een langere periode maar willen nog steeds de optie voor het opnieuw inschakelen van het systeem niet beschikbaar.

Naast het uitschakelen van de plugin, welke veranderingen moet ik aanbrengen vbseo de config en .htaccess in om dit te maken gebeuren?

Momenteel, zelfs met de plguin uitgeschakeld.

Als u me zou kunnen met de exacte code snippets bieden zou ik dankbaar zijn, als ik mijn oorspronkelijke zip hebt verwijderd.
    Laatst bewerkt door moman; 05-10-11 in 21:39.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Schakel vBET:
    1. Uitschakelen in Admin CP
    2. Reactie vBET regels in .htaccess. Als je niet meer weet waar zijn die controleren dan in vBET pakket ken-niet-upload/tools/omleiden-regels Directory
    3. Integratie wijzigingen in vbseo bestanden terugzetten. Gemakkelijkste manier - net de oorspronkelijke uploadbestanden. Als u geen zip - download it from provider page. Moeilijkste manier - net open readme.html in vBET pakket en u hebt er precies beschreven welke wijzigingen werd gemaakt - doe het andersom.

Het is verstandig om niet - wanneer verwijderd u zult losmaken geheel uw database-cache.

Let op dat vandaag die wij zal nieuwe versie vBET die bereid is voor vertaling aanbieders grenzen. Het betekent dat in het geval als een provider niet beschikbaar is het zal naar de andere overschakelen en vorige eenmaal per controleren onze te zien is het beschikbaar weer. Ook in het geval wanneer u al uw grenzen in alle aanbieders bereikt het dummy vertaler zal gebruiken - cache vertalingen wordt getoond, maar voor nieuwe ziet u alleen de originele test in plaats van een leeg als tot nu toe. Details zullen in aankondigingen. We zullen vrijkomen in ongeveer 1 uur.

Gelieve te vertellen heeft u meer hulp hier nodig

Senior Member

Let op dat vandaag die wij zal nieuwe versie vBET die bereid is voor vertaling aanbieders grenzen. Het betekent dat in het geval als een provider niet beschikbaar is het zal naar de andere overschakelen en vorige eenmaal per controleren onze te zien is het beschikbaar weer. Ook in het geval wanneer u al uw grenzen in alle aanbieders bereikt het dummy vertaler zal gebruiken - cache vertalingen wordt getoond, maar voor nieuwe ziet u alleen de originele test in plaats van een leeg als tot nu toe. Details zullen in aankondigingen. We zullen vrijkomen in ongeveer 1 uur.
    Ik geïmplementeerd eigenlijk deze functies terug toen ik Microsofts vertaler ontdekte. Echter, hun limiet is 400.000 tekens/uur, of 2.000.000 chars per dag (zelfs met OAuth). In het verleden was ik meer dan 1 GB aan vertalingen per dag, die op miljarden tekens, geef of neem neerkomen zou caching. Dit betekent vertaald dat ik altijd de providers quota tijdens elk uur, overschrijden zou zoals mij watertje getting meer dan 2.000 uur paginaweergaves.

Dit is een echte schande als ik vond vbet, mijn gebruikers vinden dat het nuttig, en ik had een heleboel plezier uit te breiden en te verbeteren (dat wil zeggen integratie van de ReviewPost, enz.).

Hier is de functie die ik schreef te halen een OAuth-token (die ik vervolgens opgeslagen in memcache totdat het verlopen), zou dit een andere suggestie voor een toekomstige versie microsoft zal binnenkort worden verplicht het:

PHP Code:
    function request_new_token() {

$obj_connection curl_init();

$arr_query_bits = array (

'client_id' => 'your client id',

'client_secret' => 'your secret',

'scope' => 'http://api.microsofttranslator.com',

'grant_type' => 'client_credentials'

);

$str_query http_build_query($arr_query_bits);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_URL'https://datamarket.accesscontrol.windows.net/v2/OAuth2-13');

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_HEADER0);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_FOLLOWLOCATION1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_RETURNTRANSFER1);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTFIELDS$str_query);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_POSTTRUE);

curl_setopt($obj_connectionCURLOPT_TIMEOUT1);

$str_response curl_exec($obj_connection);

curl_close($obj_connection);

$matches = array();

preg_match('/\"access_token\":\"([^"]+)\"/'$str_response$matches);

$token $matches[1];

preg_match('/\"expires_in\":\"([\d]+)\"/'$str_response$matches);

$expires $matches[1];

return array(
    $token$expires);

Een ander interessant punt in mijn geval is dat met vbet uit, het lijkt dat google is veel meer gelukkig u onze website wilt indexeren:

Lijkt zoals onze verlies in het verkeer zal niet dat zijn grote na all - althans dat is goed nieuws!

Bedankt voor uw notities.

Zoals ik het begrijp dat uw code zal worden vereist door Microsoft betaalde versie - is het juist?

Over de charts - Houd er rekening mee dat het niet vertellen hoeveel pagina's werd geïndexeerd - net hoeveel pagina's werd doorzocht. En meer pagina's werd doorzocht, omdat die sneller levering (zie laatste grafiek). Dus Google niet op vBET reageren - reageert het op de responstijd slechts om uw server niet te veel. Wanneer server reacties sneller robots crawlt sneller.
    Ik zie uw riool begon reageert sneller lange tijd voordat u vBET uitgeschakeld (aan het begin van September) - aantal kroop begon te verhogen dan precies. Dus als je het ziet is gerelateerd aan reactietijd.
    Ik ben hier geïnteresseerd over slechts één ding. U schreef gisteren dat u wilt uitschakelen van vBET. Dus gisteren vBET was nog steeds actief op uw forum, maar op de grafieken die u gemarkeerd laatste 6 dagen als vBET uitgeschakeld (zoals ik het begrijp elke hoek op grafiek is de meting van de ene dag) - dus iets het niet juist hier...

Volgens informatie got van jullie was Google crawlen (niet indexeren - het is niet het zelfde) veel sneller wanneer vBET nog steeds actief was. Alleen laatste meting op grafieken is wanneer vBET was uitgeschakeld. Gelieve te geven niet misleidende informatie. Natuurlijk is er de verbinding tussen responstijd en aantal verkende pagina's, maar uw server was veel sneller beantwoorden wanneer vBET nog was. Misschien omdat in plaats van te wachten voor externe vertalingen kreeg uw server onmiddellijk quota overschreden informatie (het begon ongeveer een week geleden). Misschien wegens wijzigingen in de configuratie (gast cache ingeschakeld maand geleden of iets dergelijks).

En men meer denken - denk je echt dat robots verkeer dezelfde waarde als echte mensen verkeer heeft? Robots zal niet klikken in de reclame, robots zal maakt geen rekening op uw forum en robots zal niet leiden tot waardevolle inhoud op uw forum. Persoonlijk zo denk ik dat informatie dat u meer crawlers verkeer zal hebben is niet een goed nieuws - het is gewoon nieuws. U zal rul echte verkeer en echte mensen uit uw gemeenschap.

Om terug naar de kwestie - moet u meer Help-informatie in dit onderwerp?
    Laatst bewerkt door vBET; 06-10-11 in 11:19.

Senior Member

Probleem is opgelost - zo nee, nu niet meer hulp nodig hebt. Ik zou houden de vertalingen rond, maar vanwege de hoge verkeer, het is niet mogelijk in mijn geval. Misschien in de toekomst een vrije en krachtige API beschikbaar zal worden gesteld - wie weet!

Het probleem was dat veel vertaalde pagina's waren opknoping. Dit toe te voegen aan de curl oproepen leek te verhogen van de algehele doorvoer (mijn filosofie is dat als het niet klaar is in een tweede, het gaat niet om te voltooien):
    curl_setopt ($obj_connection, CURLOPT_TIMEOUT, 1);

Dit is de reden waarom het blauwe gebied sneller (samen met een grotere cache was).

Hoewel het zeker open voor interpretatie, grondige motor zoekindexering is de sleutel naar een site's succes, en wie weet - misschien was de aanwezigheid van vertalingen kwetsen indexeren van mijn site kern (Dutch) inhoud?

Wij hopen ook dat vertalingen gratis weer zullen, zullen we meer vertaling aanbieders (gratis of concurrerende) of ten minste het zal goedkoop U kunt ons dat we willen dat het vertrouwen OK - als geen ondersteuning vereist sluiten nu we deze draad. Houd in gedachten dat we al steun aanbieders wachtrij waarmee u één provider gebruikt, zolang u citaat grenzen mier hebben dan automatisch naar een andere overschakelen (en controleren elke 10 minuten de voorkeur een weer beschikbaar is). Nog enkele kwesties hier (bètaversie) - nu we markeren provider niet beschikbaar is, als elke fout gebeurt (het lijkt niet nodig), maar we volgen al wanneer aanbieders zijn gemarkeerd als onbeschikbaar op ons forum en de problemen oplossen. Hoop dat we zullen elkaar weer

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •