Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 6 van 6 FirstEerste ... 456
Resultaten 51 naar 58 van 58

Onderwerp: Hoe de vbet taalcode te verwijderen

Gepensioneerde;)

Hallo wanneer u mijn code in tekstverwerkingsprogramma zet, het meest waarschijnlijk verandert html Asci code in normale tekenen, en zodat het probleem verscheen. Gelieve plak het één meer tijd en zorg ervoor dat alle asci code veranderde niet - blijft de manier waarop het is in mijn post. Vooral aandacht op "% # 039; %" het mag niet worden een '

Senior Member

Oke. Ik zal dat proberen.

Senior Member

Hoe voorkom ik dat zoiets gebeurt? Ik heb geprobeerd Notepad ++ ook maar wanneer ik plak uw code de symbolen wijzigen
    Laatst bewerkt door norku; 18-10-11 in 13:23.

Gepensioneerde;)

Als het u belieft PM detail van uw toegang tot uw ftp ik deze code exatly als plaatsen kan het moet, als u niet wilt om me te geven acces kunt u handmatig wijzigen symbolen opnieuw proberen nadat het wordt als dit '

Senior Member

Mij ran op hoe dan ook en op toelijken voor zijn gehanteerd ditmaal. Zet het neer aan 'exploitant fout'

Bedankt zeer veel voor steken op dit en ik hoop dat draad nuttig voor iemand anders die heeft zijn zal te verwijderen vbet om wat voor reden.

Tip Als u wilt iedereen verwijderen: niet doen wat ik deed en desinstalleer enkel zoals u zou doen met een normale vbulletin mod. Zeker vragen de jongens hier op vbet voordat u verwijdert. Het zal bespaart u een heleboel hoofdpijn.

Gepensioneerde;)

U welkom, hebt u een andere vraag in deze thread vraag, voor andere aspecten van de nieuwe thread open.
    Als alles ok is zal ik het opgelost markeren

Banned

Is dit nog steeds een probleem of heeft deze problemen zijn opgelost door nu? Is het nog steeds zo een pijn in de kont te verwijderen vBET?

Dank.

Banned

Het probleem is opgelost.

Pagina 6 van 6 FirstEerste ... 456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •