Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 58

Onderwerp: Hoe te verwijderen van de taalcode vbet

Senior Member

Exclamation Hoe te verwijderen van de taalcode vbet

Ik desinstalleerde vbet maar de taalcode was niet verwijderd [lang = x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

Gepensioneerde;)

Nu het verwijderen van vBET niet schoon BBcode, houd er rekening mee dat de pagina ' s in de vreemde taal zal blijven in deze taal, zodat u verloren gebruikers na het verwijderen van vBET, bovendien zal het zeer moeilijk zijn om te lezen onvertaalde berichten daarom misschien een betere oplossing is het verwijderen van deze berichten.
    Maar als u alleen wilt verwijderen "[lang = x"etc ik voor u een robot-schoner door het einde van de week code kan

Senior Member

Welke ibehoefte schoonmaken zijn de URL's... De url voor threads die waren geplaatst door iemand die had een vreemde taal ingesteld in hun profiel nog tonen [langtitle = x] [/langtitle] hoe los ik dat?

Mij got afhelpen van [lang = x], [/lang], [notranslate] met behulp van vb censureren enz. Ik nodig hard helpen met de URL's wel...

Hier is een:.xxxxx.com/forum/f23/ [langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

Hoe ik het vuilnis uitstappen en zet hem in:

http://www.xxxxx.com/forum/F23/Dinsi...-ou-faux-5565/
    Laatst bewerkt door vBET; 11-10-11 in 00:40. Reden: BBCode correctoin

Senior Member

Sorry maar ik moet bump dit...

Ook de nu redundante verbindingen in de Google-index omleiden naar vreemde taal pagina's op mijn forum?
    Laatst bewerkt door norku; 05-10-11 in 21:11.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zoals Radek schreef - zullen wij u robot (PHP script) die alle lang, langtitle en notranslate BBCodes verwijdert voorbereiden. Dit zal worden gedaan en die u in deze week.

Hebt u langtitle in URL betekent het dat langtitle is opgenomen in de thread titel. Gewoon titel van thread wijzigen en verwijderen. In plaatsen die zijn belangrijk en kunnen niet wachten Gelieve gewoon het handmatig wijzigen. Op andere plaatsen wees zo goed wachten voor het script.

Senior Member

Hi,

Waarom niet u mensen te waarschuwen dat de vbet bb code wordt niet verwijderd wanneer u verwijderen? Waarom heb je niet al het gereedschap als u weet dat dit gebeurt? Ik waardeer de hulp maar nogal graag wil volledig verwijderen en niet wachten op week terwijl Google indexen onjuiste URL's...

Wat over de omleiding voor de /da, /de, /es enz draden die Google heeft al geïndexeerd?
    Laatst bewerkt door norku; 05-10-11 in 14:12.

Hi,

Het antwoord voor stand uw vraag is - want het was echt ongewoon vBET u verwijderen als het is echt nodig en gebruikt. We hadden vragen voor dergelijke instrument eenmaal vóór, maar de gebruiker beslist om te verblijven met vBET en gewoon afgestemd het op de juiste wijze.

Ook wij dit niet doen in verwijderen code - verwijderen kan niet schadelijk. Wat je nodig hebt vergt databaseback-up in geval van eventuele problemen.

Ook Houd er rekening mee dat als u hebt uitgeschakeld vBET dan Google niet onjuiste URL's indexeren zal, omdat deze niet worden weergegeven.

Voor al geïndexeerd - Maak omleidingsregels die alle die aanvragen terug naar de oorspronkelijke map omleiden zal. Gebruik dit (gelieve te testen die):
    Code:
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
    Het toevoegen van uw forum-directory. als je moeite hebt geef ons dan uw vBET regels in en wij sturen u terug veranderd. Of in andere woorden - die zijn eerste 2 vBET regels waar u moet verwijderen vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1 & omgeleide =

Senior Member

Het herschrijft regels werken niet. Wanneer een oude vbet pagina heet het genereert een 404.

Ik heb geïnstalleerd in /forum vb

.htaccess is in public_html

PHP Code:
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$[L,QSA

Alle nieuws over de BB code removal tool?
    Laatst bewerkt door norku; 06-10-11 in 09:59.

Forum directory toegevoegd in de verkeerde plaats, gebruik deze:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
    #just comment to see whole 2nd rule
    Maar dit veronderstellen te worden niet in alleen in forum directory public_html. Beste manier is - alleen met behulp van regels die u eerder had en die wijzigen. Als er geen een, zal moeten we om te vinden van de juiste is. Gebruik dit eerst in uw forum directory. Als u wilt om het te gebruiken in de belangrijkste folder, controleer dan de eerste zonder extra /forum
    Laatst bewerkt door vBET; 06-10-11 in 11:43.

Senior Member

Alles werkte prima met htaccess in / wanneer ik had vbet geïnstalleerd. Ja, ik probeerde mijn oude regels eerst, maar ze worden genegeerd. Ik kan niet krijgen uw regels om te werken in beide /forum of /. Ik kon net verlaten dingen zoals ze zijn en kijken stapelen 404 na 404 in de Webmasterhulpprogramma's van Google maar ik heb liever een schone redirect.

Wilt u een kijkje nemen? Ik kan PM u admin/FTP-toegang.
    Laatst bewerkt door norku; 06-10-11 in 13:32.

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •